Gå til innhold

Jeg er så forelsket :D Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på vei til å gi opp mannfolk og alt det innbar.. Plutselig tar en jeg gikk på ungdomsskole og videregående sammen med. Vi hang aldri sammen men visste hvem den andre var. 

Vi har det så fint sammen og jeg er bare så drit forelsket :D Det er så deilig.

Er det noen fler? 

Vi har sagt at hvis vi har det like bra sammen til jul skal han få møte datteren min :) Hvordan gjør dere det?

Anonymous poster hash: a0fcc...f8c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nok ikke like nyforelska som deg, men jeg er overraskende forelska i mannen min etter 5 år :) deilig følelse det der, unner deg virkelig å kjenne på det! :) mannen min har 2 jenter fra før, og vi valgte som dere å vente litt med å introdusere meg.... Sånn i tilfelle ting skulle skjære seg. Vi jobber begge i skolen og vet at mange barn må igjennom mye når de blir introdusert for stadig nye partnere hos foreldrene. Vi ventet vel ca 6mnd før jeg hilste på, noe lengre før jeg overnattet når de var der. Dette må dere kjenne på selv, dere finner helt sikkert den beste løsningen for dere :) og jeg har stor respekt for dere som tar det litt med ro ang. ungene og ser ting litt ann selv om ting går strålende nå. Masse lykke til og kos deg med forelskafølelelsen, en av de deiligste følelsene i verden :)

Skrevet

Hyggelig å lese, forelskelsen har heldigvis gått over her, i hvertfall den nyforelskelsen. Jeg hadde selv barn da jeg møtte mannen min. Vi tok introduksjonen rolig. Sønnen mun var vant til mine kamerater så vi startet med besøk på dagtid, fant på ting i lag sånn som kameratene mine og jeg pleide. Unngikk å kysse, holde hender før vi var mer sikre. Det var viktig for meg at de ble kjent, uten press. Vi er gift og har barn sammen nå.

Anonymous poster hash: d05e9...bc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...