Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Min fyller tre neste uke, og er enda vandt til å sove rundt 12-13. Sover deres treåring midt på dagen? Anonymous poster hash: ea175...7dd
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Min er 3,5 og sover fremdeles på dagen. Det blir et mareritt og non stop sutring om hun ikke sover på dagen. Men jeg skal ikke klage, jeg er hjemme med barna store deler av tiden og har to yngre barn som også sover, så de overlapper minst 30 min med søvnen hver dag, og det betyr 30 min tid for meg selv. Jeg unner meg det. 30 min i løpet av 24 timer er ikke mye... Anonymous poster hash: c1729...c52
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Nei, min eldste sluttet å sove på dagtid før hun fylte 2 år. Både bhg og vi prøvde, men hun ville ikke sove. Yngste på 1,5 år har allerede begynt å vise litt av disse tendensene. Men det er stor forskjell på unger, og så lenge det ikke ødelegger nattesøvnen gjør det ikke noe å sove på dagtid.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Begge de eldste sov på dagen til de var ca 3.5 år. Minstemann er 2 år og 4 mnd nå, og sover ca 2 timer på dagen enda. Anonymous poster hash: 17e43...98a
Gjest Julia1984 Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Han sov ikke forrige uke i bhg. Rolig uke, ikke så mange barn i bhg og jeg tenkte at "nå har han sluttet å sove". Men idag var det første dag i bhg hvor alle var tilbake og personalet anbefalte at han fikk en liten dupp midt på dagen, 30-60 min fordi han var vedlig sliten. Merket jo det selv, gutten sovnet på den lille km hjem fra bhg i bilsetet sitt og var omtrent ikke å få liv i da vi var i oppkjørselen... Så i morgen blir det soving i vogn i bhg igjen.....bare bra, får mer utbytte av bhg-dagen også! Han ble 3 år i juni!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå