Gjest sug lut Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 I mitt neste liv skal jeg ha kone som kan lage lekre middager, faktisk, så kan jeg heller ha mann til andre ting.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Vaskehjelp står øverst på ønskelista her, men en kokk hadde ikke vært å forakte det heller
ms.Pond Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Signerer FruHottentott her altså. Vaskehjelp er definitivt på toppen av lista her! Sammen med en real hushjelp som kan ordne alt praktisk som klesvask, rydding, sengereing osv. Åh det hadde vært skjønt. Mat, derimot, det vil jeg gjerne lage selv, sær som jeg er
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Jeg svippet innom et program i går som het En mann og fire koner. Nevnte for mannen at det kanskje kunne vært en ide. Jeg kan være førstekonen som delegerer arbeidet, kone to har ansvar for rengjøring, kone tre for maten og kone fire for barna. Bonus er også at jeg kun trenger å høre på en snorkende mann hver fjerde natt. Mannen derimot var totalt uenig, han har nok trøbbel med en!
ms.Pond Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Nja, kanskje ikke så mange kvinner for min del. Ser for meg en del catfights. Men hvis det kunne vært noe a la fab five som kom så ville det gjort susen tenker jeg! De kan imidlertid få egne soverom, og rulleringen der bestemmer de selv. Regner med huset hadde sett smashing ut, klærne vært konstant oppdatert til siste mote, samme med hår og sminke, og alltid luksuriøs og elegant mat i kjøleskapet. Forsåvidt stor fare for catfights i dette scenarioet også.
frk Nilsen Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 (endret) Nja, kanskje ikke så mange kvinner for min del. Ser for meg en del catfights. Men hvis det kunne vært noe a la fab five som kom så ville det gjort susen tenker jeg! De kan imidlertid få egne soverom, og rulleringen der bestemmer de selv. Regner med huset hadde sett smashing ut, klærne vært konstant oppdatert til siste mote, samme med hår og sminke, og alltid luksuriøs og elegant mat i kjøleskapet. Forsåvidt stor fare for catfights i dette scenarioet også. AB-fab mener du vel Patsy! ...med et tonn hushjelper Endret 6. august 2013 av frk Nilsen
ms.Pond Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Nja, kanskje ikke så mange kvinner for min del. Ser for meg en del catfights. Men hvis det kunne vært noe a la fab five som kom så ville det gjort susen tenker jeg! De kan imidlertid få egne soverom, og rulleringen der bestemmer de selv. Regner med huset hadde sett smashing ut, klærne vært konstant oppdatert til siste mote, samme med hår og sminke, og alltid luksuriøs og elegant mat i kjøleskapet. Forsåvidt stor fare for catfights i dette scenarioet også. AB-fab mener du vel Patsy! Haha HERREGUUUUD! Det hadde blitt saker ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå