Gå til innhold

Er dette vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min begynner i barnehage 14.august men har enda ikke fått verken utstyrliste eller tidspunkt vi skal komme første dagen i barnehagen.

Burde ikke vi ha fått dette til nå?

Eller er det vanlig at barnehagene er så trege?

Anonymous poster hash: 76a20...1c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det var sløvt! Jeg fikk vite det ca 1 mnd før. Ring de!

Anonymous poster hash: 3fc7e...e3d
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Fremdeles over en uke til, da! God tid!

Men trenger du utstyrsliste, da? 

Innesko, skiftetøy, bleier (hvis barnet ditt bruker det), regntøy, gode sko, støvler. Er vel ikke så mye mer som trengs. 

Ang. tidspunkt, så kan du greit ringe og høre. ;-)

Skrevet

Fremdeles over en uke til, da! God tid!

Men trenger du utstyrsliste, da? 

Innesko, skiftetøy, bleier (hvis barnet ditt bruker det), regntøy, gode sko, støvler. Er vel ikke så mye mer som trengs. 

Ang. tidspunkt, så kan du greit ringe og høre. ;-)

Tror jeg har det meste klart men varierer litt fra barnehage til barnehage hva en må ha.

Skrevet

Nei, det var sløvt! Jeg fikk vite det ca 1 mnd før. Ring de! Anonymous poster hash: 3fc7e...e3d

Ja jeg hadde regnet med å hvertfall høre fra de 14 dager før men enda ikke hørt noe.

Syns det virker rart at jeg enda ikke har fått noe informasjon.

Skrevet

Ettersom du ikke har fått høre noe tidspunkt kan du sikkert møte når det passer best for deg og barnet. I forhold til søvn osv. Slik er det i alle fall her. Den dagen barna starter kan de komme når som helst i løpet av bhg's åpningstid. Ikke noe vits i å komme akkurat i det barnet skal sove heller.... Viktig at det er våkent og opplagt på første tilvenningsdag ;)

Anonymous poster hash: 20efe...178
Skrevet

Vi har aldri fått noen utstyrsliste. Dato fikk vi og vi kom sånn i 08-09 på morgenen

Skrevet

det er lov å ringe barnehagen og spørre dersom man synes man får for lite informasjon :D

Skrevet

Ettersom du ikke har fått høre noe tidspunkt kan du sikkert møte når det passer best for deg og barnet. I forhold til søvn osv. Slik er det i alle fall her. Den dagen barna starter kan de komme når som helst i løpet av bhg's åpningstid. Ikke noe vits i å komme akkurat i det barnet skal sove heller.... Viktig at det er våkent og opplagt på første tilvenningsdag ;)

Anonymous poster hash: 20efe...178

Lurt å ikke komme før 9 første dagen. Da har de fleste ansatte kommet på jobb og det er gjerne litt roligere

Anonymous poster hash: e8b57...ecf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...