Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Tok ca. 8 mnd. fra jeg ble undersøkt. Småen er 2 år, og jeg er så usikker på om jeg skal ta den.....Det vil jo medføre sykemelding i 3-4 uker??? Noen som har gjort det her? Tanken på å være hemmet så lenge frister ikke!! Får ikke gjøre noe husarbeid eller ta meg av småen Har samboer som vil hjelpe, men tenker på at det vil bli for mye på han. Er så usikker, HVA skal/bør jeg gjøre? Anonymous poster hash: 75f9e...0c7
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Om du trenger denne operasjonen så klarer vel samboeren din å ta vare på ett barn og litt husarbeid vel?? Anonymous poster hash: 30101...42f
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Ingen flere som har erfaringer... HI Anonymous poster hash: 75f9e...0c7
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Jeg tenker at om du ikke er mer plaget enn at 3-4 ukers sykmelding holder deg tilbake bør knappe resurser i helsevesenet heller brukes på andre ting. Anonymous poster hash: 8a277...52e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Kan bare svare for meg selv, men jeg måtte ha en operasjon da ungene var 6 mnd og 2 år. Mye større operasjon, var helt ute av spill i 4 mnd og trengte mye hjelp i ytterlige 6 mnd. Gikk bra. Mye falt på mannen men ungene hadde det bra. Anonymous poster hash: adf00...735
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Til dere som bare må svare surt Var kanskje ikke godt nok skrevet, men tanken var å muligens utsette operasjonen da det ikke er noe kritisk! Så jeg skal bruke helsevesenets knappe ressurser Til anonym 9.41: Kan jeg spørre hvilken operasjon du hadde? Jeg gruer meg, liker ikke sykehus - tenk hvis det blir komplikasjoner! Anonymous poster hash: 75f9e...0c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå