Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Vi mistenker at jenta vår på ett år har tics. Merker det kun når hun spiser, drar hodet til samme side hver gang hun får en skje i munnen. Lukker vanligvis øynene. Går det an å bare ha tics, uten at det ligger en diagnose eller andre plager bak? Hvordan merker man at det er tics, kan det gå over, hvem setter diagnoser? Mange spørsmål her nå. Anonymous poster hash: 9ecb4...a07
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Jeg har en gutt som har hatt en del tics som liten. Han er 15 år nå og har ingen tics lengre og ingen diagnoser. Jeg forhørte meg med psykolog da han hadde det, og han sa det var ganske vanlig at barn har det i perioder. Så det trenger ikke ligge noe spesielt bak. Anonymous poster hash: 7d72c...bf6
Gladmor30 Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Helsestasjonen vet nok litt om d. Stikk innom der å hør med dem.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Takk for svar. Vi skal på kontroll til uka, skal spørre helsesøster da Anonymous poster hash: 9ecb4...a07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå