Gå til innhold

Tips til en god bok.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips til gode bøker jeg kan lese. Hører alle snakker om at de bare MÅ lese både den ene og den andre boken, og at de ikke klarer å legge den i fra seg. Jeg vil også finne en bok som er sinnsykt spennende og som jeg ikke klarer å legge fra meg.

Jeg begynte på Jo Nesbø sin "Frelseren" i dag, er kommer til side 53 og jeg synes det er gørr kjedelig.. Er det bare meg som rett og slett ikke klarer å lære meg og like bøker eller er den bare kjedelig?

Blir veldig glad for tips til spennende lett leste bøker :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns Jo Nesbø sine bøker er kjempe bra. Andre spennende krimbøker er bøkene til Unni Lindell og Henning Mankell.

Skrevet

Camilla Lackberg og Stieg Larsson har fengende bøker. Men kanskje en annen sjanger enn krim passer deg bedre? Leser bare krim selv, så har ingen andre tips å komme med.

Skrevet

Takk for svar begge to :) Jeg får prøve meg litt frem, har ikke gitt opp denne boken helt ennå. Satser på at jeg blir oppslukt i løpet av kvelden ;)

Skrevet

Jeg syns Dan Brown har underholdene og spennende bøker :)

Anonymous poster hash: f02af...f19
Skrevet

Jeg har ikke lest Jo Nesbøs bøker selv, men min mann har. Og han sier at det tar sin tid å komme inn i handlingen. Den første delen av bøkene må han tvinge seg gjennom, og så blir det spennende. Dette er ikke noe for meg...

Er det krim du helst kunne tenke deg å lese da?

Skrevet

Jeg anbefaler Katedralen og Sverdet og korset av Ken Follet. Engasjerende fra side 1, spennende, romantiske, rørende, interressante. Og meget lettleste. Fra middelalderen i England. Fantastisk fortelling, rett og slett!

Skrevet

Jeg har ikke lest Jo Nesbøs bøker selv, men min mann har. Og han sier at det tar sin tid å komme inn i handlingen. Den første delen av bøkene må han tvinge seg gjennom, og så blir det spennende. Dette er ikke noe for meg...

Er det krim du helst kunne tenke deg å lese da?

Takk for svar :) Ja, men er åpen for andre sjangere også. Ser jo at veldig mange har vært hekta på disse fifty shades of grey bøkene. Vet ingenting om disse, kunne tenkt meg å prøvd de kanskje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...