Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Har selvfølgelig ringt lege, men alle skal jo ha time nå etter ferie.. Nesten hver dag, og som oftest etter jeg har spist får jeg fryktelig vondt nederst i magen! Blir kvalm og uvel samtidig. Har også i det siste begynt å våkne opp om natta av smertene. Det er virkelig grusomt vondt! Ofte fått diaré også. Noen som har hatt det sånn og vet hva det kan være? Anonymous poster hash: 0e8cd...5f6
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Endomitrose? Anonymous poster hash: a6fab...91d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Kan du ha fått cøliaki? Vet noen reagerer på melk, egg, mel osv.. Anonymous poster hash: 737f6...4a5
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Jeg var akkurat slik da jeg fikk tarmslyng. Hadde de verste smertene på natten. Var både hos lege og legevakt flere ganger. Og fikk en ny diagonose og smertestillende med meg hjem hvergang. Gikk slik i ca 2 mnd, ble bare verre og verre. Ble tilslutt sendt sendt i ambulanse på sykehuset midt på natten med sykt høye smerter. Ble operert dagen etter. Skal sies at jeg har hatt mageoperasjoner tidligere, som lettere kan føre til tarmslyng. Anonymous poster hash: 96d85...294
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Jeg var akkurat slik da jeg fikk tarmslyng. Hadde de verste smertene på natten. Var både hos lege og legevakt flere ganger. Og fikk en ny diagonose og smertestillende med meg hjem hvergang. Gikk slik i ca 2 mnd, ble bare verre og verre. Ble tilslutt sendt sendt i ambulanse på sykehuset midt på natten med sykt høye smerter. Ble operert dagen etter. Skal sies at jeg har hatt mageoperasjoner tidligere, som lettere kan føre til tarmslyng. Anonymous poster hash: 96d85...294 Teller keisersnitt som mAgeoperasjon? (9 år siden..). Hvordan fan de ut det var tarmslyng? Fikk du diaré også? Ellers har jeg begynt å tenke på magesår? Tar en del smertestillende og andre medisiner.. Blir det verre i løpet av de neste dagene ringer jeg heller legevakt.. Har sånne "greie" kontordamer på legekontoret mitt, som liker å stille diagnoser over telefon... Må jo krangle meg til time med en lege... Byttet fastlege i dag, men virker vel ikke før neste mnd.. Går det an å plutselig bli allergisk? Anonymous poster hash: 0e8cd...5f6
Honningmelon Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Det blir jo bare vil gjetting, men magesår kan gi slike symptomer.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 KS regnes ikke som mageoperasjon tror jeg.<br /><br />Det var siste natten jeg var på legevakta at legen mistenke tarmslyng.<br />Var igjennom røntgen (CT) på sykehuset, hvor jeg måtte drikke noen flytenden. De så da at dette ikke gikk gjennom tarmen og tror de så på bildene at det var "krøll" på tarmen. I tillegg kom alt det flytende opp igjen, da det ikke gikk igjennom systemet.<br /><br />Jeg hadde også diare frem til de siste dagene, før det stoppet seg helt.<br />Ikke vent for lenge. Sier ikke at du har tarmslyng, men hvis det er det så kan det være farlig. Anonymous poster hash: 96d85...294
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 Anonym bruker, on 05 Aug 2013 - 22:26, said: KS regnes ikke som mageoperasjon tror jeg.<br /><br />Det var siste natten jeg var på legevakta at legen mistenke tarmslyng.<br />Var igjennom røntgen (CT) på sykehuset, hvor jeg måtte drikke noen flytenden. De så da at dette ikke gikk gjennom tarmen og tror de så på bildene at det var "krøll" på tarmen. I tillegg kom alt det flytende opp igjen, da det ikke gikk igjennom systemet.<br /><br />Jeg hadde også diare frem til de siste dagene, før det stoppet seg helt.<br />Ikke vent for lenge. Sier ikke at du har tarmslyng, men hvis det er det så kan det være farlig. Anonymous poster hash: 96d85...294 Anonymous poster hash: 96d85...294
valkyrien Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 Det kan være hva som helst. Jeg har hatt samme symptomene i perioder, og har fått diagnosen IBS (irritabel tarm). Det er også vanlige symptomer på ulcerøs kolitt, Crohns, magesår, matallergi. Man kan også ha sånne symptomer pga mage-/tarmkreft.
Serepta Skrevet 5. august 2013 #10 Skrevet 5. august 2013 Jeg har hatt magesår to ganger, og hadde mye disse symptomene.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #11 Skrevet 5. august 2013 Blindtarmbetennelse. Anonymous poster hash: d0898...b67
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #12 Skrevet 5. august 2013 Jeg ble slik at hveteallergi. Anonymous poster hash: e26f2...4ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå