Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Hvordan i all verden skal jeg lære gutten min på 14 mnd å tygge maten? Han bare svelger rett ned og av den grunn er det nesten umulig å få i han annet enn most mat. Noen tips? Skal sies at han bare har fått 3 tenner. Anonymous poster hash: fc6f6...df6
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Dytt Anonymous poster hash: fc6f6...df6
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Min er samme alder og gjør det samme, men har mange tenner da. Han bare moser maten..... Anonymous poster hash: 4ff8c...aa5
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Tar litt tid. Blir det ikke bedre kan en årsak være kiss kidd har jeg hørt. Anonymous poster hash: e13f3...d04
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Hvilken type mat gir du ham som ikke er most da? Og hvor mye/ofte blir han tilbudt mat som ikke er most? Det innebærer som regel mye trening å lære å tygge korrekt før man svelger. Har han tygget maten tidligere? Med tanke på at han er så pass gammel, mener jeg? Man behøver ikke tenner for å tygge det meste av mat, begge mine har spist brødskiver fra 6-7mnd alder men ikke fått første tanna før rundt 8mnd. Det man må passe på med er ting som er litt "seige" som spekemat og kjøtt som ikke er mørt nok for eksempel. Anonymous poster hash: fa584...cb8
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Han spiser og tygger skorper, men ALT annet blir ikke tygd og jeg ser at han strever når han svelger. Jeg har gitt han det meste. Anonymous poster hash: fc6f6...df6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå