Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Mamman min har snart bursdag, og i år har jeg lyst til å gi henne noe helt spesielt! Jeg pleier alltid å gi henne gaver hun blir glad for, men i år har jeg lyst til å gi henne noe fra hjertet, som viser hvor glad jeg er i henne. Men jeg vet bare ikke hva....Hun har vært en enorm støtte for meg gjennom graviditeten og de fire siste mnd etter babyen ble født. Mannen min sliter med ADHD/depresjon osv osv så han stiller ikke så mye opp for oss, min mor er nesten som barnets far. Jeg vet at hun gleder seg enormt over å ta så stor del i den lilles verden, men jeg ønsker samtidig å vise henne hvor mye jeg setter pris på det. Jeg er enebarn, og det har alltid vært jeg og mamma, så vi har et veldig nært forhold.Jeg har tenkt litt på spa-opplevelser osv, men tror ikke hun er helt der, hun blir litt usikker i sånne settinger tror jeg. Jeg har ikke tenkt på noe spesielt tak på hvor mye jeg ønsker å bruke, jeg ønsker mest bare noen ideer jeg evt kan spinne videre på. Gjerne noe man delvis lager selv.Takker på forhånd for de svar jeg måtte få Anonymous poster hash: 7beb4...e8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå