Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Vi skal ha dåp om en måned og har kun sendt ut innbydelser. Vi blir ca 20 stk med barn og skal ha det hjemme. Hva må jeg huske på å kjøpe? Tenkte bestille mat, noen som har forslag til hvilken mat? Kaker lager vi selv, bortsett fra dåpskaken som jeg vil bestille. Forslag til hvor ? (Bor i Oslo). Ellers trenger vi litt bordpynt. Og dåpskjole selvfølgelig. Har sjekket litt på nettet, men selges dåpskjole i butikk i Osloområdet? Noe jeg har glemt ? Anonymous poster hash: 29121...2d6
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Vi kjøpte servietter med lyseblått guttemotiv og så bestilte jeg en blomsteroppsats. I tillegg hadde jeg en blå løper på bordet. Anonymous poster hash: 5c8d3...3a8
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Kristines franske fristelser på majorstua har vannvitti lekre og gode hjemmebakte kaker! Dåpskjole kan du jo se etter hos fru Lyng... Så noen fine dåpskjoler i en barnetøybutikk ved trikkestoppet nederst i Thorvald Meyers gate. Lys, servietter og litt hyggelig bordpynt. Synes faktisk de har mye bra på Nille. Kommer jo ann på hva dere liker av mat da. Tapas, koldtbord, spekemat evt gryte av et slag... Alt kommer jo ann på hva dere ønsker og h ordan type selskap dere vil Hæ. Anonymous poster hash: 7fe03...368
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå