Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #27 Skrevet 6. august 2013 Jeg tenker at jeg gjerne vil høre de andre alternativene dere måtte ha. Hvis der er noen. Anonymous poster hash: 0c151...b5c
Flutterby Skrevet 6. august 2013 #29 Skrevet 6. august 2013 Da du sier det er oppkalling, tenker jeg du er sykt heldig som både er i slekt med Mozart og Schwartznegger
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #30 Skrevet 6. august 2013 Amandus er en dokkemann! :| Anonymous poster hash: 03dbb...a4f
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #31 Skrevet 6. august 2013 Amandus er en dokkemann! :| Anonymous poster hash: 03dbb...a4f Unnskyld! Dukkemann! Anonymous poster hash: 03dbb...a4f
MammantilNurket Skrevet 6. august 2013 #32 Skrevet 6. august 2013 Amandus er en dokkemann! :| Anonymous poster hash: 03dbb...a4f ... og lange fine bukser hadde han
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #34 Skrevet 6. august 2013 Hehe! Dette er bare kødd fra ende til annen Jeg ville bare sjekke reaksjonene deres Ingen av disse navnene er aktuelle for meg,jeg er ikke en gang gravid HI Anonymous poster hash: 5bfcc...122
Hun med alle ungene Skrevet 6. august 2013 #35 Skrevet 6. august 2013 Ingen av dem! Arnold er rart syns jeg,og Amadeus passer overhodet ikke på en voksen mann.
Hun med alle ungene Skrevet 6. august 2013 #36 Skrevet 6. august 2013 Jeg synes fremdeles at Analius er flott Hahahaha! Jeg dør!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #37 Skrevet 6. august 2013 Arnold. Må ikke finne på å kalle barnet for Amadeus. Det blir ikke bra. Anonymous poster hash: 2b7c5...0f7
Gjest sug lut Skrevet 6. august 2013 #38 Skrevet 6. august 2013 Arnold, uten tvil. Kult og tøft og ikke sjans for at det brukes av folk med veggord.
MammantilNurket Skrevet 6. august 2013 #39 Skrevet 6. august 2013 Jeg synes fremdeles at Analius er flott Hahahaha! Jeg dør!Det er dessverre under fire personer i Norge som bærer dette navnet som har hebraisk opprinnelse og kommer av Anna eller Channa. L'en er, naturlig nok, puttet inn for å hindre vokalsammenstøt
MammantilNurket Skrevet 6. august 2013 #40 Skrevet 6. august 2013 Arnold, uten tvil. Kult og tøft og ikke sjans for at det brukes av folk med veggord. Jeg har veggord, men de tilhørte de vi kjøpte huset av. Vi er ikke veggord-folk, men jeg ler like godt hver gang jeg ser dem og har ikke hjerte til å ta dem ned - har bare to steder, da. De er herlig cheezy! Jeg har også trebokstaver. For tiden står det "SS PENISER"
Gjest sug lut Skrevet 6. august 2013 #41 Skrevet 6. august 2013 Arnold, uten tvil. Kult og tøft og ikke sjans for at det brukes av folk med veggord.Jeg har veggord, men de tilhørte de vi kjøpte huset av. Vi er ikke veggord-folk, men jeg ler like godt hver gang jeg ser dem og har ikke hjerte til å ta dem ned - har bare to steder, da. De er herlig cheezy! Jeg har også trebokstaver. For tiden står det "SS PENISER" Veggord MÅ man le av, da er jeg med på hva som helst. SS PENISER er genialt. Jeg kunne også levd med PULE over senga.
MammantilNurket Skrevet 6. august 2013 #42 Skrevet 6. august 2013 Arnold, uten tvil. Kult og tøft og ikke sjans for at det brukes av folk med veggord.Jeg har veggord, men de tilhørte de vi kjøpte huset av. Vi er ikke veggord-folk, men jeg ler like godt hver gang jeg ser dem og har ikke hjerte til å ta dem ned - har bare to steder, da. De er herlig cheezy! Jeg har også trebokstaver. For tiden står det "SS PENISER" Veggord MÅ man le av, da er jeg med på hva som helst. SS PENISER er genialt. Jeg kunne også levd med PULE over senga.Vi har "My home is my Castle" ... på døren til integrert kjøleskap ... ser for meg at det er en liten gnom som bor i kjøleskapet
Gjest sug lut Skrevet 6. august 2013 #43 Skrevet 6. august 2013 Arnold, uten tvil. Kult og tøft og ikke sjans for at det brukes av folk med veggord.Jeg har veggord, men de tilhørte de vi kjøpte huset av. Vi er ikke veggord-folk, men jeg ler like godt hver gang jeg ser dem og har ikke hjerte til å ta dem ned - har bare to steder, da. De er herlig cheezy! Jeg har også trebokstaver. For tiden står det "SS PENISER" Veggord MÅ man le av, da er jeg med på hva som helst. SS PENISER er genialt. Jeg kunne også levd med PULE over senga.Vi har "My home is my Castle" ... på døren til integrert kjøleskap ... ser for meg at det er en liten gnom som bor i kjøleskapet Du har lest Mads Eriksens Gnom-serie? Garantert en av dem som bor der
MammantilNurket Skrevet 6. august 2013 #44 Skrevet 6. august 2013 Arnold, uten tvil. Kult og tøft og ikke sjans for at det brukes av folk med veggord.Jeg har veggord, men de tilhørte de vi kjøpte huset av. Vi er ikke veggord-folk, men jeg ler like godt hver gang jeg ser dem og har ikke hjerte til å ta dem ned - har bare to steder, da. De er herlig cheezy! Jeg har også trebokstaver. For tiden står det "SS PENISER" Veggord MÅ man le av, da er jeg med på hva som helst. SS PENISER er genialt. Jeg kunne også levd med PULE over senga.Vi har "My home is my Castle" ... på døren til integrert kjøleskap ... ser for meg at det er en liten gnom som bor i kjøleskapet Du har lest Mads Eriksens Gnom-serie? Garantert en av dem som bor der Jepp
Bustetroll Skrevet 6. august 2013 #45 Skrevet 6. august 2013 Amadeus er best isåfall.. Selv liker jeg Amandus. Kunne faktisk brukt det selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå