Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Er det ok at han går ut og røyker mens du føder? Ser på fødeavdelingen på fem nå, og tenker at jeg hadde kvalt den mannen om han var min! Jeg tåler ikke lukta nå i svangerskapet, og regner med at mannen forstår at han ikke på noen måte skal stinke røyk mens jeg føder Anonymous poster hash: 96f67...759
Galskapens overhode Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Ved 7 cm fikk han beskjed om at hvis du har tenkt å røyke er dette siste mulighet. Han kom inn 12 min etterpå og hadde da blitt pappa imens. :-/ Ved neste fødsel fikk han røykeforbud
Siamese Hellhound Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Kan han ikke kjøre med nikotindrops eller -tyggis, da, når det står på som verst?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Mannen min røyker da ikke under fødsel! Ikke engang med første selv om vi var på sykehuset i 20 timer før ungen var ute, og han ikke dro hjem før etter halvannet døgn. Anonymous poster hash: cb1fc...0dd
Major HotLips Houlihan Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Tror ikke han tenkte på det selv engang
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Min fikk lov men det tok da 60 timer så det var liksom greit Han spurte hver gang og da riene tok seg opp ga han seg uten at jeg ba han om det Anonymous poster hash: 5785e...fa8
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 Jeg hadde ikke noe problem med lukten, så jeg så ingen grunn til å nekte ham det. Han spurte meg om det gikk greit hver gang, men mest på tanke på at jeg da ble alene noen minutter... Hadde nok ikke funket å nekte ham å røyke i 15 timer, og atpåtil i en ekstra stressende situasjon. Anonymous poster hash: 47375...6d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå