Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10112570 Dette skjedde i dag som de fleste sikkert har hørt om. En ting som irriterer meg med den saken er at det snakkes om å skjerpe sikkerheten for Navansatte. Fint det, men hva med å få de Navansatte til å begynne å behandle brukerne som mennesker og ikke som parasitter som er evneveike? Har selv vært utsatt for noen av de som jobber ved dette aktuelle Navkontoret. De jeg traff var utrolig arrogante, oppførte seg som om det var deres personlige penger jeg var ute etter og ikke bare sykepengene mine som jeg rettmessig hadde krav på. Kranglet med dem i 3 mnd., leverte papirer personlig flere ganger. Jeg gikk på krykker etter en operasjon. ønsket å jobbe, men var ikke i stand til å kjøre selv eller ta kollektivt. Legen spurte om å få dekket skyss til og fra jobben, men det gikk ikke det. For å få dekket skyss til jobben måtte jeg være sykemeldt. For meg hadde det vært mer givende og sitte på rompa på jobben og jobbe enn å sitte i sofaen hjemme og se på tv. Så det meste som var å se på Netflix i løpet av de mnd. For 1-2 år siden var det en kar som skrev en bok om sin opplevelse på det samme Navkontoret. Ikke veldig positivt det som sto det etter hva jeg forsto på han. For all del, sier ikke at det er riktig at brukerne utøver, vold for det er det ikke. Jeg kan derimot forstå at det sprekker for noen og enhver. Her er det snakk om mennesker som ofte er i fortvilte situasjoner, mennesker som er langt nede og når det da sitter en der som ikke evner å forstå, er bedreviter, arrogant og kanskje att på til gliser av situasjonen din, ja da forstår jeg at det sprekker. Vold er ikke løsningen, MEN man også se på helheten her. Anonymous poster hash: 323df...04f
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Dette skjedde i dag som de fleste sikkert har hørt om. En ting som irriterer meg med den saken er at det snakkes om å skjerpe sikkerheten for Navansatte. Fint det, men hva med å få de Navansatte til å begynne å behandle brukerne som mennesker og ikke som parasitter som er evneveike? Anonymous poster hash: 323df...04f Parasitt er du sikkert ikke, men du fremstår temmelig evneveik når du klarer å en gang tenke tanken på at en kvinne som knivstikkes på jobb ikke bør føre til fokus på sikkerheten på arbeidsplassen hennes. Derimot på hvordan hun og hennes kolleger jobber? Tulling, ass. Anonymous poster hash: fc4d1...99e
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Dette skjedde i dag som de fleste sikkert har hørt om. En ting som irriterer meg med den saken er at det snakkes om å skjerpe sikkerheten for Navansatte. Fint det, men hva med å få de Navansatte til å begynne å behandle brukerne som mennesker og ikke som parasitter som er evneveike? Anonymous poster hash: 323df...04f Parasitt er du sikkert ikke, men du fremstår temmelig evneveik når du klarer å en gang tenke tanken på at en kvinne som knivstikkes på jobb ikke bør føre til fokus på sikkerheten på arbeidsplassen hennes. Derimot på hvordan hun og hennes kolleger jobber? Tulling, ass. Anonymous poster hash: fc4d1...99e Signerer. For en idiottråd. Anonymous poster hash: b65ed...dfa
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 På dette forumet er reaksjonen når noen stikker en NAV-ansatt i ryggen med kniv: "Sikkert NAV-folka sin egen skyld". Men når noen kverker en plagsom nabokatt: "Syke, sykke, grusomme menneske! Jeg mangler ORD!" Vet hva jeg syns er mest sykt, i alle fall. Anonymous poster hash: 44f93...33f
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Du har misforstått meg. Sikkerhet er vel og bra, men de ansatte må læres opp i menneskeverd. Jeg skriver jo flere ganger at vold IKKE er ok. Anonymous poster hash: 323df...04f
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Du har misforstått meg. Sikkerhet er vel og bra, men de ansatte må læres opp i menneskeverd. Jeg skriver jo flere ganger at vold IKKE er ok. Anonymous poster hash: 323df...04f Men herre gud, menneske, uansett hvor rett du måtte ha i det er det jo fullstendig åndssvakt å skulle bruke en slik sak som i dag til å fokusere på dette. Fokuser på NAV-ansattes holdninger til arbeidet en hvilken som helst dag, men ikke i dag. Noen som kunne vært deg eller meg gikk på jobben sin i dag tidlig og ligger av den grunn kritisk skadet på sykehus. Sikkerheten er det helt naturlige å fokusere på. Dét og at den eneste ansvarlige her er mannen som knivstakk henne. Anonymous poster hash: fc4d1...99e
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Ærlig talt HI, dette er det verste jeg har lest her inne! Har rett og slett så mange ord at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Lar det være med det, og håper du klarer å endre tankegang, og også at ikke det bare er småbarnsforeldre som deg som er navklienter. Vi er også MEGET heldige som bor i et land som har en ordninger som hjelper oss i i vanskelige økonomiske situasjoner. Anonymous poster hash: 5b73f...178
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 På dette forumet er reaksjonen når noen stikker en NAV-ansatt i ryggen med kniv: "Sikkert NAV-folka sin egen skyld". Men når noen kverker en plagsom nabokatt: "Syke, sykke, grusomme menneske! Jeg mangler ORD!" Vet hva jeg syns er mest sykt, i alle fall. Anonymous poster hash: 44f93...33f Begge deler er sykt, og utføres av syke mennesker. Anonymous poster hash: b65ed...dfa
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 Er det mulig.... for en tett tankegang. Du er jo ikke helt riktig navnla. Anonymous poster hash: 877e7...dab
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #10 Skrevet 5. august 2013 De er jo parasitter, evneveike mennesker som ikke kan jobbe for seg, utlendinger og masse narkomane. De blir truet og knivstukket, jeg syntes synd på navansatte jeg Anonymous poster hash: 33203...d02
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #11 Skrevet 5. august 2013 Herregud! Er du overhode klar over hvor mange evneveik de nav ansatte må forholde seg til? Og du forstår vel at det er de på toppen som tar avgjørelser. Dessuten har alle mennesker forskjellige måter å formulere/uttrykke seg på, synd om du har mistolket noen av disse, eller om ditt misnøye grunnes i avslag på overgangsstønad da du knu**** fremmede hvert 3.år for å sikre deg inntekt de neste 3årene! Anonymous poster hash: 29743...fed
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #12 Skrevet 5. august 2013 Uansett hva denne damen sa så er det ingen grunn til å knivstikke henne. De ansatte i NAV følger bare reglene som stortinget har vedtatt. Tenk om jeg skulle knivstukket butikkdama fordi jeg ikke fikk byttet buksa ettersom jeg kom en dag forsent for reklasmasjon. Anonymous poster hash: 938bc...f8c
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #13 Skrevet 5. august 2013 Jeg skjønner at folk klikker på Nav! Sorry ass... Ikke greit å knivstikke eller utøver vold på noen som helst måte altså. Men mange navansatte er arrogante idioter som ikke evner å se folk som et menneske. Man er bare en i rekka!!! :/ Anonymous poster hash: a21d5...aa5
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #14 Skrevet 5. august 2013 De er jo parasitter, evneveike mennesker som ikke kan jobbe for seg, utlendinger og masse narkomane. De blir truet og knivstukket, jeg syntes synd på navansatte jeg Anonymous poster hash: 33203...d02 Eneste parasitten her er vel deg!! Anonymous poster hash: 441a5...dd2
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #15 Skrevet 5. august 2013 Jeg skjønner at folk klikker på Nav! Sorry ass... Ikke greit å knivstikke eller utøver vold på noen som helst måte altså. Men mange navansatte er arrogante idioter som ikke evner å se folk som et menneske. Man er bare en i rekka!!! :/ Anonymous poster hash: a21d5...aa5 Får prøve å holde deg unna rekka da Anonymous poster hash: 29743...fed
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #16 Skrevet 5. august 2013 På dette forumet er reaksjonen når noen stikker en NAV-ansatt i ryggen med kniv: "Sikkert NAV-folka sin egen skyld". Men når noen kverker en plagsom nabokatt: "Syke, sykke, grusomme menneske! Jeg mangler ORD!" Vet hva jeg syns er mest sykt, i alle fall. Anonymous poster hash: 44f93...33f Begge deler er sykt, og utføres av syke mennesker. Anonymous poster hash: b65ed...dfa Jeg sikter til at jeg syns det er sykt at en tråd om ei dau katte vekker sympatireaksjoner hos hundrevis av damer, mens den første reaksjonen på et skadet menneske mest ligner skadefryd. Det er sykt at man syns mer synd på nusselige ting med pels, enn på noens mamma, datter og kone. DET er sykt. Anonymous poster hash: 44f93...33f
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #17 Skrevet 5. august 2013 På dette forumet er reaksjonen når noen stikker en NAV-ansatt i ryggen med kniv: "Sikkert NAV-folka sin egen skyld". Men når noen kverker en plagsom nabokatt: "Syke, sykke, grusomme menneske! Jeg mangler ORD!" Vet hva jeg syns er mest sykt, i alle fall. Anonymous poster hash: 44f93...33f Begge deler er sykt, og utføres av syke mennesker. Anonymous poster hash: b65ed...dfa Jeg sikter til at jeg syns det er sykt at en tråd om ei dau katte vekker sympatireaksjoner hos hundrevis av damer, mens den første reaksjonen på et skadet menneske mest ligner skadefryd. Det er sykt at man syns mer synd på nusselige ting med pels, enn på noens mamma, datter og kone. DET er sykt. Anonymous poster hash: 44f93...33f Eh, har vi lest samme tråd? Det er da flere som støtter nav dama enn den stakkars, døde katten. Anonymous poster hash: b65ed...dfa
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #18 Skrevet 5. august 2013 Hm...jeg har jobbet i NAV. Ikke alltid like lett å jobbe etter loven, men det er nå engang jobben vår!! Vold er ikke akseptabelt. Jobber nå i barnevernet, og opplevde i dag at en mor dro frem et form for våpen i samtalen. Ikke behagelig, men det er dessverre en risiko ved å jobbe med mennesker i "nød". Anonymous poster hash: 87dbe...0ec
Gjest Vicky Pollard Skrevet 5. august 2013 #19 Skrevet 5. august 2013 "Åååååh, den knivstukkede dama jobber i nav, ja?! Ja, neidaså.. Da kan hun liksom litt på en måte takke seg selv, for alle nav ansatte er idioter, ikke det at jeg synes det er greit med knivstikking, men altså hun jobber jo i nav da"... Jaddahhh...
Gjest Antarctica Skrevet 5. august 2013 #20 Skrevet 5. august 2013 Knivstikkeren er nok en person i dyp krise. Men dette er som med folk i bank o.l. når de har vært utsatt for ran: enkelte klarer aldri å føle seg trygge igjen når de er på jobb. Forferdelig.
Miamimom Skrevet 5. august 2013 #21 Skrevet 5. august 2013 Det første jeg tenkte når jeg hørte dette på radioen var at nå blir det garantert et innlegg på dib der " jeg skjønner jævla godt at folk klikker på de jævla folka på nav, ass" Og jeg fikk rett..dere er tragiske!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. august 2013 #22 Skrevet 5. august 2013 Noens mamma, datter, søster og kone ligger kritisk skadd på sykehuset etter å ha blitt knivstukket. Og du starter en diskusjon her på dib som insinuerer at hun kan takke seg selv. Usmakelig. Jævlig usmakelig.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 5. august 2013 #23 Skrevet 5. august 2013 Noens mamma, datter, søster og kone ligger kritisk skadd på sykehuset etter å ha blitt knivstukket. Og du starter en diskusjon her på dib som insinuerer at hun kan takke seg selv. Usmakelig. Jævlig usmakelig. Signerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå