Espoir Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 I dag tok jeg meg selv i å ikke gidde å ta av meg brillene når jeg skulle sminke med. Sto foran speilet med sminkekostet og børstet på solpudder alle steder unntatt bak brillene. Tok meg sammen, da og tok dem av før jeg fortsatte. Er det mulig.... Eller er det demens-kategorien jeg skulle ha vært i...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 *Apropos Jeg er ellers ofte like lat, noe som ofte bare resulterer i merarbeid. Som når jeg knuser et glass fordi jeg ikke orker å gå to runder. Anonymous poster hash: 93e8b...5ba
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 *Apropos Jeg er ellers ofte like lat, noe som ofte bare resulterer i merarbeid. Som når jeg knuser et glass fordi jeg ikke orker å gå to runder. Anonymous poster hash: 93e8b...5ba Ja, kjenner meg igjen i det også. Det har et navn, til og med (å vi er vel ikke de eneste som gjør sånt): "Latmannsbør". Og når man tar veldig lang sytråd så man skal slippe å bytte så ofte: "Latmannstråd". HI Anonymous poster hash: 2948f...a92
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Jeg gidder ikke engang stå for å sminke meg! Tar med med speilet i sofaen. Mye mer bedagelig:) Anonymous poster hash: fee14...385
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Jeg gidder stort sett ikke å sminke meg Anonymous poster hash: 4b97c...7e2
Gjest Antarctica Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Lat mann bærer seg ihjel før han går to ganger, sier pappa...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Ha ha, jeg er så lat at jeg ikke gidder å sminke meg en gang :-) Anonymous poster hash: 07dd4...8ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå