Gå til innhold

Hva synes dere om denne vogna ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns hjulene er latterlig store, men andre syns kanskje det er fint :) har aldri hatt teutonia selv, men har hørt litt forskjellig om kvaliteten! Jeg har ært fornøyd med både brio happy og emmaljunga tidligerer, men denne gangen går jeg for Mountain Buggy urban jungel!

Skrevet

Jeg syns hjulene er latterlig store, men andre syns kanskje det er fint :) har aldri hatt teutonia selv, men har hørt litt forskjellig om kvaliteten! Jeg har ært fornøyd med både brio happy og emmaljunga tidligerer, men denne gangen går jeg for Mountain Buggy urban jungel!

Man kan velge mindre hjul også, og det er de jeg kommer til å gå for.  De er sorte, med hvit stripe på. Ganske kule.

HI

Anonymous poster hash: d846f...e17

Skrevet

Jeg liker vogna kjempegodt,-med de store hjulene. Jeg liker brun jeg da, men hvis ikke tror jeg kanskje den blå??  Jeg har en Teutonia, og er veldig fornøyd med kvaliteten:)

Skrevet

Vurderte denne selv, i hvit med de små hjulene. Endte allikevel opp med Emmaljunga Mondial Duo, espresso leatherette. Har ikke angret. ;)

Skrevet

Den ser helt merkelig ut med den knøtt lille bagen og de store hjula, stygg!

Anonymous poster hash: 39465...92a

Skrevet

Flott vogn. Om du ikke liker brun, så hadde jeg gått for marine. Synes svart blir i hardeste laget for barnevogner. 

Skrevet

Likte den ikke. Altfor store hjul.

Skrevet

Stygg vogn . Liker ikke teutonia

Anonymous poster hash: ceeca...c70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...