Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Og hvilken farge er finest ? Liker ikke brun. http://www.teutonia.com/no/design/elegance-design.html Anonymous poster hash: d846f...e17
Fullrulle86 Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Jeg syns hjulene er latterlig store, men andre syns kanskje det er fint har aldri hatt teutonia selv, men har hørt litt forskjellig om kvaliteten! Jeg har ært fornøyd med både brio happy og emmaljunga tidligerer, men denne gangen går jeg for Mountain Buggy urban jungel!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Jeg syns hjulene er latterlig store, men andre syns kanskje det er fint har aldri hatt teutonia selv, men har hørt litt forskjellig om kvaliteten! Jeg har ært fornøyd med både brio happy og emmaljunga tidligerer, men denne gangen går jeg for Mountain Buggy urban jungel! Man kan velge mindre hjul også, og det er de jeg kommer til å gå for. De er sorte, med hvit stripe på. Ganske kule. HI Anonymous poster hash: d846f...e17
magica fra tryll Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Jeg liker vogna kjempegodt,-med de store hjulene. Jeg liker brun jeg da, men hvis ikke tror jeg kanskje den blå?? Jeg har en Teutonia, og er veldig fornøyd med kvaliteten:)
DramaMama Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Vurderte denne selv, i hvit med de små hjulene. Endte allikevel opp med Emmaljunga Mondial Duo, espresso leatherette. Har ikke angret.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Den ser helt merkelig ut med den knøtt lille bagen og de store hjula, stygg! Anonymous poster hash: 39465...92a
Gjest Emea Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Flott vogn. Om du ikke liker brun, så hadde jeg gått for marine. Synes svart blir i hardeste laget for barnevogner.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 Og hvilken farge er finest ? Liker ikke brun. http://www.teutonia.com/no/design/elegance-design.html Anonymous poster hash: d846f...e17 Jeg synes den var kjempefin, ville ha valgt svart selv Anonymous poster hash: 6c987...698
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 Likte den ikke. Altfor store hjul.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #10 Skrevet 5. august 2013 Stygg vogn . Liker ikke teutonia Anonymous poster hash: ceeca...c70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå