Mamma`n til turbo Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Jeg vurderer å flytte tilbake til Kristiansand neste år med barnet mitt. Jeg er opprinnelig derfra men har ikke bodd der siden jeg var 12 år. Hvilke områder er å anbefale? Jeg eier en leilighet i hovedstaden så ser ut til at jeg har råd til å kjøpe med noe greit der nede. Hvordan er arbeidsmarkedet der nede? Setter pris på alt av erfaringer.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Hva slags jobb tenker du da? Det er jo store variasjoner i de ulike områdene:-) Og vil du ha "hus og hage på landet" eller "leilighet i sentrum", eller noe midt i mellom? Kristiansand anbefales uansett Anonymous poster hash: 9ccaf...0c9
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Tror det er greit med jobb her, er jo mange store oljefiirmaer. Beste sted å bo er østsiden. Odderhei, Dvergsnes eventuellt Søm er veldig bra plasser å bo. Kristiansand er helt suveren by å bo i. Anonymous poster hash: 00c36...644
meg83 Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Vi planlegger også å flytte dit neste år. Vurderer bl.a. Søm. Koselig område ikke alt for langt unna byen
Mamma`n til turbo Skrevet 5. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2013 Jeg vurderer først og fremst å studere her nede på UiA, står mellom sykepleier og lærer så langt. Jeg har lyst på en liten hage og rekkehus/hus og det jeg ikke har hatt tilgang til i Oslo. I kr.sand kan jeg jo få det til samme pris av 3-romsen min her :-o Har tenkt på østsiden jeg også, kanskje Lund? Ønsker at barnet mitt skal være endel av ett oppegående miljø :-) Jeg er her nede nå og merker at det er godt og svært avslappende her nede :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå