Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Nå har endelig jeg og mannen blitt enige om og prøve og få et til barn, men hver gang vi skal ha sex får jeg kalde føtter og ber han om og ta på kondom Når jeg tenker meg om virker det skummelt og skal bli gravid igjen selv om vi har 2 barn fra før. Aner ikke hva som går av meg, noen som har gode råd og gi meg til hvordan komme over denne sperren? Mannen er jo tydeligvis skuffet og sa i går kveld at han var gått tom for kondomer noe som ikke visste seg og stemme. Anonymous poster hash: 9be4c...513
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Kanskje du innerst inne ikke ønsker et barn til akkurat nå? Vent litt, så du får tenkt deg godt om - og snakk med mannen din om det Anonymous poster hash: 15971...b0d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Nå har endelig jeg og mannen blitt enige om og prøve og få et til barn, men hver gang vi skal ha sex får jeg kalde føtter og ber han om og ta på kondom Når jeg tenker meg om virker det skummelt og skal bli gravid igjen selv om vi har 2 barn fra før. Aner ikke hva som går av meg, noen som har gode råd og gi meg til hvordan komme over denne sperren? Mannen er jo tydeligvis skuffet og sa i går kveld at han var gått tom for kondomer noe som ikke visste seg og stemme. Anonymous poster hash: 9be4c...513 Skjønner godt at mannen din blir skuffet, men du burde snakke med ham å si det som det er; du er usikker, aner ikke hva som foregår og at dere kanskje burde vente? Til du har funnet ting ut, mener jeg. Anonymous poster hash: 01de9...f28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå