Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Har hatt 3 sommeruker med min sønn. Far har hatt like mange. I fars uker ble jeg ringt opp ofte og gutten besøkte meg 3 ganger. I mine uker har ikke gutten sett far. Ikke vil han ringe og når jeg fortalte at nå skal du til pappa igjen ble gutten skuffet. Han spurte om han ikke kunne få være en uke til hos meg. Vi har 50 prosent hver. Men gutten ønsker ikke at faren skal være med på fotball og svømming. Så da går jeg selv i fars uker. Hvordan skal jeg tolke dette? Faren er en snill mann. Mye mer laid back i barneoppdragelsen enn meg. Jeg er veldig streng, mye regler og konsekvenser. Men allikevel vil ikke barnet til far. Han er 8. Gi meg deres tanker. Anonymous poster hash: 111d7...beb
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Jeg har forresten spurt barnet om hvorfor og da får jeg bare til svar at det er fordi han er så glad i meg. Hi Anonymous poster hash: 111d7...beb
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Jeg har forresten spurt barnet om hvorfor og da får jeg bare til svar at det er fordi han er så glad i meg. Hi Anonymous poster hash: 111d7...beb Kan det være at han vil 'passe på' deg? Tror han at du har det fælt når han er hos far, at han får dårlig samvittighet på en måte? Ellers tenker jeg at det skjer ting der som han vil unngå? Stakkars gutt, noe er det iallefall. Anonymous poster hash: 3dd8e...095
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Jeg har forresten spurt barnet om hvorfor og da får jeg bare til svar at det er fordi han er så glad i meg. Hi Anonymous poster hash: 111d7...beb Kan det være at han vil 'passe på' deg? Tror han at du har det fælt når han er hos far, at han får dårlig samvittighet på en måte? Ellers tenker jeg at det skjer ting der som han vil unngå? Stakkars gutt, noe er det iallefall. Anonymous poster hash: 3dd8e...095 Nei. Vi har et helt normalt hjem her. Ingenting med meg som gjør at han skulle føle at han må passe på. Slik jeg kjenner far er det ingenting i veien med han bortsett fra at han er litt lat og fortsatt snakker til gutten som om han er 3 år. Med sånn tilgjort stemme. Gutten er veldig klengete på meg. Anonymous poster hash: 111d7...beb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå