Gå til innhold

Når i graviditeten la du på deg mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1., 2. eller 3. trimester??

Er redd for å legge på meg masse på slutten... Kommet til uke 30 nå og er opp 7 kg. Trenger strengt tatt ikke mer enn 5 kg til da jeg har nok fra før...

Anonymous poster hash: 9d3f5...111

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 tri

Masse vann pga svangerskapsforgiftning, en del fett og tvillinger som koste seg inni magen. Svupp 30 kg opp.

Anonymous poster hash: a6ade...223

Skrevet

3. Har kledd meg ut som vannseng for sommeren, gikk opp flere kilo pr dag her på det varmeste!

Heldigvis går det som regel fort over ;)

Skrevet

Huff, hadde håpet dere sa 1.tri :P Har gått opp 3/4 kilo til nå (uke 21+3) og håpet det ville holde seg til maks 10-12 kilo, gikk opp godt over 30 første gang, og vil ikke gjøre det igjen! Er superforsiktig med mat og sukker, men noe må jeg jo opp ;) Har 10 kilo for mye fra før, så tenker at litt tæring på gammalt fett hadde vært knall :P

Ikke HI

Anonymous poster hash: 2478c...b21
Skrevet

3. Gikk opp nesten hele vekten i tredje trimester. Men gikk kun opp 12.5kg.

Skrevet

Jeg gikk opp mest i 1 trimester. Fordi jeg holdt kvalmen vekk ved å spise. Hadde ulvehunger i den perioden der. 

Anonymous poster hash: 397be...421
Skrevet

Absolutt i siste delen. Egentlig de siste tre ukene. Så ut som en levende vannmelom midt på dagen, og en kineser på morran ( klarte ikke lukke opp øya når jeg sto opp. Så hoven var jeg!).

Skrevet

Første.

Anonymous poster hash: 33091...d9f
Skrevet

Jeg gikk kanskje ikke mest opp i vekt, men økte nok kroppsfettet mest i 1 tri. Har slitt med kvalme og kostholdet har vært preget av karbohydrater 1 tri. Ellers har nok 3. vært der jeg har hatt mest vektoppgang, men det har vært vekt som har kommet av de første dagene i forbindelse med fødsel.

Skrevet

la nesten ikke på meg i det hele tatt

Anonymous poster hash: f6a13...6c2
Skrevet

3 tri, ble 15 kg totalt, 5 mnd siden fødsel nå, og 20 kg er borte, så er ikke sikkert det er  krise å legge på seg litt ;) 

Anonymous poster hash: 73c54...6e6
Skrevet

3. trimester med alle 3. Totalt alt fra 13 - 18 kg til sammen. La ikke på meg i 1. trimester med noen av dem (gikk vel ned en 2-3 kg i 1. trimester med alle).  

Anonymous poster hash: 6230b...973
Skrevet

1 tri !! med første og ser ut til +å bli sånn med 2 og

Anonymous poster hash: b5dee...854
Skrevet

3 kg første tri

3 kg kg andre tri

2,5 kg tredje tri

Jeg var slank og hadde en BMI på 18 før graviditeten.

Anonymous poster hash: 603d7...a58

Skrevet

I begge svangerskapene la jeg på meg mest i 2. trimester.

Skrevet

Begge gangene meste etterpå. Tåler ikke appetitten jeg får av amming, denne gangen måtte jeg i tillegg ta en heftig kortisonkur, som igjen gir ulvehunger. Så atter en gang har jeg lagt på meg over ti kjettere fødsel.

Skrevet

3

Anonymous poster hash: a6a2b...5ae

Skrevet

Null kg fram til uke 34. Og nå i uke 38 er jeg +6kg

Skrevet

Begynnelsen av 2. trimester, med mindre noe magisk eksploderer nå siste par ukene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...