Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Magen min er dekt med strekkmerker og jeg har bare kommet i uke 34, jeg ser ut som en zebra. Finnes det noen effektive måter å fjerne merkene etter svangerskapet? Vil laserbehandling virke? Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: 6f6cf...dd3
Musemorbr / Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 De blekner gradvis og en dag glemmer du kanskje at de er der.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Ikke en sebra, en tiger Anonymous poster hash: be404...d54
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Your body is not ruined, you're a goddamn tiger who earned her stripes. Anonymous poster hash: 6a15c...ac1
Kliko Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Velkommen til klubben ;-) hehe, neida skal ikke tulle med det nå som de er ferske. Etterhvert blir du vant til de. Lite å få gjort noe med. Jeg var hos hudlegen en stund etter fødselen og han anbefalte ikke laser bahandling. Det var dyrt og dårlig effekt.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 https://www.youtube.com/watch?v=Nz3BjF-tvTY Beklager klarte ikke å styre meg Anonymous poster hash: 27dbc...4bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå