Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Sitter og skal kjøpe litt filmer for å få brukt opp gavekortet på Itunes-store, og sliter litt med å finne filmer. Musikk gidder jeg ikke kjøpe på grunn av spotify, og 600 kr forsvinner fortere når jeg kjøper filmer Vær så snill og kom med både filmtips og navn på gode skuespillere!Er helt grønn, ned "nyeste" filmen jeg har sett, må være den siste harry potter-filmen som kom ut for en god god tid tilbake! Har ikke hatt tid etter jeg fikk barn, men nå er det på tide å oppdatere seg litt på filmfronten. Jeg ser det meste, bortsett fra skrekkfilmer. Anonymous poster hash: 0ca7f...73c
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Liam Neeson! Beste skuespilleren! Anonymous poster hash: d5139...ea5
Voilà Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Jennifer Lawrence er fantastisk! Og om du ikke har sett The Hunger Games enda, så er det på tide! Og Silver Linings Playbook.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Jennifer Lawrence er fantastisk! Og om du ikke har sett The Hunger Games enda, så er det på tide! Og Silver Linings Playbook. Joa... Om man liker skuespillere med bare et ansiktsuttrykk... Anonymous poster hash: 7a5a6...f80
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Jeg liker mange skuespillere, gjerne de i den eldre garde hvor utseende ikke var alt: Christian Bale Anthony Hopkins Jack Nicholson Gary Oldman Benedict Cumberbatch Kevin Spacey Edward Norton Stanley Tucci Jodie Foster Natalie Portman Juliette Lewis Judi Dench Chloe Grace Moretz Saoirse Ronan *Filmnerd* Anonymous poster hash: 7a5a6...f80
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Gerhard Butler - Gamer (Gerhard Butler har flere bra, men husker bare navnet på denne ene filmen)Liam Neeson - Taken (kjempebra! Toeren er ikke fullt så bra, og heller ikke nødvendig å se) Anonymous poster hash: 7bf5e...ed4
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Serier! Da har du time på time med underholdning. Kjøpte selv alle sesonger av Sopranos og The wire nylig til ca 500 per serie. Blir ganske rimelig pr time ift. kjøpefilmer. Mad Med er mitt forslag! Anonymous poster hash: 2297d...f4c
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 Gerhard Butler - Gamer (Gerhard Butler har flere bra, men husker bare navnet på denne ene filmen) Liam Neeson - Taken (kjempebra! Toeren er ikke fullt så bra, og heller ikke nødvendig å se) Anonymous poster hash: 7bf5e...ed4 Vent! Jeg kom på en til av Gerhard Butler, og denne er også bl.a Jamie Foxx i. Den heter Law Abiding Citizen. Butler har også en som heter 300, som jeg liker godt. Ellers er Django Unchained skikkelig stilig, med Jamie Foxx, Leonardo DiCaprio, Samuel L. Jackson, og selvfølgelig regissøren selv; Quentin Tarantino. Anonymous poster hash: 7bf5e...ed4
Guttaboys Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 Jeg mener Meryl Streep er den beste skuespillerinnen. Ingen over, ingen ved siden. Ellers liker jeg Charlize Theron, Brad Pitt (av forskjellige grunner:)), Morgan Freeman, Jack Nicholson...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #10 Skrevet 5. august 2013 Meryl Streep er favoritten her også Jack Nicholson er også fabelaktig. Anonymous poster hash: 2f0e7...96c
stjertløvetann Skrevet 5. august 2013 #11 Skrevet 5. august 2013 Hvis du ikke absolutt må se engelskpråklige filmer så kan jeg av hjertets lyst anbefale alt Gael Garcia Bernal noen gang har medvirket i - som feks "Elskede kjøtere", "Motorsykkeldagbøkene", "The science of sleep" og "Og mora di også". Forøvrig er jeg særdeles svak for Steve Buscemi og Christopher Walken.
Gjest Skrevet 5. august 2013 #12 Skrevet 5. august 2013 Hra opptil flere jeg faktisk: Meryl Streep Colin Firth George Clooney Nicolas Cage Helen Mirren Bette Midler ( herlig & gal dame) Og selvsagt Tom Hanks
frk Nilsen Skrevet 5. august 2013 #13 Skrevet 5. august 2013 (endret) Action/redder verden: Bruce Willis Noe fint å se på : Bradley Cooper Filmer: The place behind the pines Hunger Games De siste Batmanfilmene med Christian Bale Inception Silver linings playbook Den fantastiske Amalie Midnight in Paris To Rome with love De urørlige Juno Endret 5. august 2013 av frk Nilsen
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #14 Skrevet 5. august 2013 Jeg liker mange skuespillere, gjerne de i den eldre garde hvor utseende ikke var alt: Christian Bale Anthony Hopkins Jack Nicholson Gary Oldman Benedict Cumberbatch Kevin Spacey Edward Norton Stanley Tucci Jodie Foster Natalie Portman Juliette Lewis Judi Dench Chloe Grace Moretz Saoirse Ronan *Filmnerd* Anonymous poster hash: 7a5a6...f80 Hm, hvem er du? Vi hadde veldig lik smak! Anonymous poster hash: b4b5a...f86
DramaMama Skrevet 5. august 2013 #15 Skrevet 5. august 2013 Jeg liker Denzel Washington, Gerhard Butler, Matt Damon, Meryl Streep, Leonardo diCaprio, Scarlett Johansson og Cameron Diaz.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #16 Skrevet 5. august 2013 Jeg liker mange skuespillere, gjerne de i den eldre garde hvor utseende ikke var alt: Christian Bale Anthony Hopkins Jack Nicholson Gary Oldman Benedict Cumberbatch Kevin Spacey Edward Norton Stanley Tucci Jodie Foster Natalie Portman Juliette Lewis Judi Dench Chloe Grace Moretz Saoirse Ronan *Filmnerd* Anonymous poster hash: 7a5a6...f80 Hm, hvem er du? Vi hadde veldig lik smak! Anonymous poster hash: b4b5a...f86 Hey, så bra Tør du legge ut navnet ditt så kan jeg sende deg en PM, Anonymous poster hash: 7a5a6...f80
Voilà Skrevet 5. august 2013 #17 Skrevet 5. august 2013 Jennifer Lawrence er fantastisk! Og om du ikke har sett The Hunger Games enda, så er det på tide! Og Silver Linings Playbook. Joa... Om man liker skuespillere med bare et ansiktsuttrykk... Anonymous poster hash: 7a5a6...f80 Kanskje du skulle sett litt flere filmer der hun spiller
Kaklehøna Skrevet 5. august 2013 #18 Skrevet 5. august 2013 For tiden så digger jeg Jason Statham - kun fordi han er hot!
LittLykkelig Skrevet 5. august 2013 #19 Skrevet 5. august 2013 Liker Robert DiNiro og Mel Gibson. De har mange bra filmer
Superdolly Skrevet 5. august 2013 #20 Skrevet 5. august 2013 Jeg liker mange skuespillere, gjerne de i den eldre garde hvor utseende ikke var alt:Christian BaleAnthony HopkinsJack NicholsonGary OldmanBenedict CumberbatchKevin SpaceyEdward NortonStanley Tucci Jodie FosterNatalie PortmanJuliette LewisJudi DenchChloe Grace MoretzSaoirse Ronan *Filmnerd* Anonymous poster hash: 7a5a6...f80 Lurer også på hvem du er. Er du meg kanskje?
Gjest Skofantomet Skrevet 5. august 2013 #21 Skrevet 5. august 2013 (endret) Gerard Butler er min favoritt skuespiller, alle filmene hannes er bra Jason Statham er foresten rå også Endret 5. august 2013 av Skofantomet
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #22 Skrevet 5. august 2013 Salma Hayek, Edward Norton, Meryl Streep og Meg Ryan. Anonymous poster hash: 28733...97c
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #23 Skrevet 5. august 2013 Leonardo Dicaprio in my heart! Han er jo ikke så aller verst å se på, og han er å blir min favoritt som skuespiller!! Han gjør alltid en knallbra rolle! The Departed, Blood Diamond og Django Unchained for eksmepel, hvis du ikke har sett de. Ellers er jeg meget enig med en tidligere her som foreslo serier! Man MÅ SE "Game of Thrones", "Dexter" og "Breaking Bad"! Anonymous poster hash: 58361...db4
I scream for icecream! Skrevet 5. august 2013 #24 Skrevet 5. august 2013 Benedict Cumberbatch og Tom Hiddleston.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå