Gjest Anybody Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Sitter på en liten fortauscafe her i deilig Valencia Cava i glasset og tapas i magen. Jeg er på en aldri så liten rekreasjonstur med mine foreldre det er økonomisk og hyggelig gitt! Så nå skåler jeg med dere! Or her skulle dere vært! Et kulinarisk paradis og masse salg! I mamma på en snurr = løsepenger på shopping! Kos dere i verden der dere her! Hit må dere dra
frk Nilsen Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Høres fortreffelig ut! Dette har du fortjent! Her er det mandag, hverdag, pasta og vann som venter. Psyker meg opp til å muligens komme meg ut på en treningstur i kveld om tordenguden holder seg i skinnet.
Iiiiik Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Det er deg veldig vel unt! Kos deg glugg i hjel Hverdagen og havrelefsa har inntatt min tilværelse. Nå er det slutt på feite sauser og sjokolade for en stund.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Velfortjent! Kos deg masse og bøtt nedpå med cava!
Gjest amandine Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Kos deg! Jeg er omsider hjemme, i overgrodd hage og overfylt vaskerom og sensommer i ordentlig plaskregn.
Gjest sug lut Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Så godt å høre, du fortjener alt som er fint og gjør deg glad!
ms.Pond Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Åh, det høres fantastisk ut Kos deg og nyt hvert øyeblikk, du fortjener det så veldig!
Gjest Anybody Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Tusen takk nå skal vi ut å spise frokost og drikke mimosa til frokost! Min kjære mor har bursdag i dag:) så skal vi bare flyte rundt hit og dit, her og der! Så hjem i morgen Deilig med rolige dager bare oss
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Åh, det hørtes helt fantastisk ut Det er deg vel unt, kos dere og nyyyyt Og, forresten, drikk en mimosa for meg også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå