Gå til innhold

men i svarte da?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir trua med å bli alenemor hvis jeg ikke skjerper meg snart!? Det jeg Gjør "feil" i følge mannen min er at jeg aldri vil finne på noe som før, jeg vil aldri Være med ut osv, jeg vil ikke ha sex minst en gang om dagen, jeg klager på at jeg er sliten.

Det er to måneder siden jeg fødte, jeg Gjør alt med barnet alene, mannen skifter kanskje en bleie om dagen, resten Gjør jeg. Han våkner ikke om babyen gråter på natten, så da må jeg opp alle gangene i løpet av natten. jeg delammer, så fult mulig for mannen å gi flaske for å avlaste meg litt. Han Gjør 0 husarbeid, så det ligger også på meg.

Jeg forklarer at jeg er sliten om dagen, siden jeg Gjør alt. Da blir han sur, for da klager jeg på han. Jeg forklarer at det er litt ømt der nede etter fødsel, men han skal Være forsiktig sier han, det er han ikke når vi har prøvd. Jeg er kjedelig som ikke vil ut, som i ut på fest, ut med venner osv.

Tror han at babyen er en robot som man kan skru av eller?!

Så truer han med at han kommer til å finne noen andre veldig snart om jeg ikke skjerper meg! Javel, så Gjør det da!

Hvor fant jeg denne idioten?! Eller er det jeg som er idiot?

Anonymous poster hash: bbc03...e77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud for en idiotisk lite voksen mann du har fått barn med!

Kjenner jeg blir provosert!

Skjønte han ikke at livet ikke blir det samme som etter at man har fått barn? AT det er SLITSOMT å være mamma i begynnelsen når hele kroppen og tilværelsen er snudd opp ned?

Han er jo faen meg som en sutrete unge selv!!

Si det til han, at han bare kan fucke off om han virkelig tror at det vil bli som før.

Iallefall bare to mnd etter fødselen!

Hvor fant du han egentlig??

Anonymous poster hash: c2564...7b3
Skrevet

Jøss, hvor gammel er denne "mannen" da? Han er tydeligvis ikke gammel nok til å håndtere papparollen ihvertfall, og noen empatisk og omsorgsfull mann er han definitivt ikke...

Anonymous poster hash: 4f02b...5f4
Skrevet

Han der var tydeligvis ikke klar for å bli far. Be han skjerpe seg, eller bli helgepappa.

Anonymous poster hash: 9e308...916
Skrevet

Herregud, kast mannen ut! Du trenger overhodet ikke være sammen med en trassig og bortskjemt treåring!

Anonymous poster hash: 73356...d2d
Skrevet

Men er dere kun hjemme? Kanskje han mente besøke venner MED baby? :-)

Ellers høres det ut som om du har all grunn til å være sliten!

Skrevet

Nei, hvor jeg fant han? Det samme lurer jeg på, eller hva jeg tenkte på da jeg fant han!! Han er 30 år og har 2 barn fra tidligere forhold fra før!!! Jeg trodde virkelig han visste hva han gjorde når han valgte å få sitt tredje barn!

Jeg sa det til han at når han holder på slik, så kan han like godt finne en ny idag! Jo før jo bedre! Jeg og babyen er ingen robot som kan styres som en tv... maken til oppførsel!

Han kjefter til og med på babyen når han gråter, fordi han ikke får konsentrert seg om det han driver med! Hallo?!? Tror faktisk jeg ikke vil dette mer jeg, han har blitt en helt annen person etter fødselen!

Hi.

Skrevet

Men er dere kun hjemme? Kanskje han mente besøke venner MED baby? :-)

Ellers høres det ut som om du har all grunn til å være sliten!

Vi er stadig på besøk hos venner og familie, men jeg vil helst at de skal komme hit, fordi babyen blir urolig og slapper ikke ordentlig av ute.

Jeg vet hva han mener, han vil vi skal fortsette slik livet var før, og det er helt umulig med en baby. Trodde han visste det. Men så har han Vært helgepappa i flere år nå, så kom vel som et sjokk på han da babyen plutselig er her hver eneste dag.

Skrevet

Ikke at jeg forsvarer slik oppførsel men mulig han har fødselsdepresjon? Om det er plutselig forandring etter fødsel.

Skrevet

Mye mulig det, men han påstår det har Vært sånn lenge. Han får Gjøre akkurat det han ønsker selv, jeg hindrer han aldri å dra ut med venner osv. Er jeg som burde hatt depresjoner spør du meg. Hi

Skrevet

For en utrolig umoden mann du har, beklager å måtte si det. Med mindre han lider av fødseldepresjon, som også kan ramme menn, så vil jeg si han er utrolig barnslig når han kommer med slike trusler. Hvis hverdagen er slik du beskriver den, så er det vel nesten som å allerede være alenemor - siden det er du som gjør alt både hjemme og med barnet? Forklar han det! Og om han fortsatt truer med å gå fra deg, javel - da har du i alle fall et problem mindre.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville ha savnet ham...

Anonymous poster hash: d3e2b...ae5

Skrevet

Kontakt familievernkontoret og få til parterapi. Dra ham i tillegg inn i babytilværelsen ved å ta ham med til helsesøster for kontroll (hvis det er mulig tidsmessig) slik at hun også kan få snakket litt fornuft i ham. Maken til tufs!

Og ikke tving deg til å ha sex!

Anonymous poster hash: d3e2b...ae5

Skrevet

Sannsynligvis var han helt uforberedt på livet med liten baby. Han savner kanskje det "gamle" livet sitt. Gi han litt tid til å få ut litt damp.

Dersom det vedvarer, og han ikke gjør en dritt av husarbeid og fremdeles klager på deg etter to tre måneder, så var han kanskje en fjott til å begynne med og dermed ikke verdt deg alikevel?

Skrevet

Hva med og bare gi han babyen og si at det er på tide med litt valastning. ikke gi han mulighet til og krangle på dette. Samtidig gir du han en lapp hvor det står ALT han må gjøre i tillegg til og passe på babyen som : vaske gulv, støvsuge, vaske og legge sammen klær, rydde, tørke støv, lage middag osv. Å så går du.

SÅ kan du høre med han når du kommer tilbake hvodan det har vært, klager han så legger du bare til " å du har jo ikke engang vært oppe med babyen om natten. Jeg gjør alt dette i tillegg til og være våken med babyen om natten HVER DAG" Kanskje han da skjønner at du er sliten ????

Å så kan du jo spørre han om han kunne tenke seg å fått en "hard en" i ræva kort tid etter at han hadde presset ut en melon.

Skrevet

Jeg tipper du er alenemor ganske snart. I praksis er du jo det uansett.

Og du, det er ganske sikkert en grunn til at eksen gikk fra ham.

Anonymous poster hash: e4ce1...e4b
Skrevet

Be ham ta barnet babyen hele lørdag og søndag inkl. netter (unntatt når du ammer), og se hva han sier da. Eller sett opp en liste med hvem som gjør hva i løpet av en uke i huset og med barnet, så får han se....

Anonymous poster hash: b24ca...32c
Skrevet

Jeg ville nok valgt å bli alenemor i en slik situasjon.

Aldri i livet om jeg hadde akseptert en sånn dott av en mann.

Og så KJEFTER han på babyen når den gråter? Det er jo den eneste kommunikasjonen som babyen kan.

Fader så sint jeg blir. Hadde kastet min mann rett på dør hvis han våget å kjefte på en baby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...