Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Er det noen som har funnet den perfekte matboksen?En som kan åpnes lett, vaskes i maskin og som rommer brødskive og litt frukt? Har hatt blafre sine, men de kan ikke vaskes i maskina.(noe jeg gjorde og de rusta...) Jeg trenger noen nye matbokser, fort! Anonymous poster hash: 26cd1...bbc
Edelweis Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Kjøpte helt enkle firkantede bokse som er ganske dype på bokhandelen. Lokket er sv litt mykere plast så det er enkelt å ta av og på. Fine motiver og farger. Plass til yogurth, delte brødskiver og noen fruktbiter. Men vet ikke hva de heter men lurt å kjøpe noen som er litt dype
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 kjøpte på apotek 1,de er romslige og følger med ett lite kjøleelement koster 89kr.kan taes i maskinen. kjøpte også noen på nille til 10kr,får fint 4skiver og ett eple oppi Anonymous poster hash: c884f...b9e
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Takk for tips! Flere? HI Anonymous poster hash: 26cd1...bbc
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Yubo:) Anonymous poster hash: d56de...525
Monajenten Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Se på bokklubben.no og søk på matboks, der har de litt forskjellige. Ellers er det noen som heter bento lunchbox, søk på ebay Jeg har noen også som er inndelt i et stort rom og to små, men jeg husker ikke hvor jeg bestilte de Kanskje du finner hvis du søker på matpakkemamma eller matpakkebloggen. Det var fire bokser pluss en veske til dem, veldig praktisk.
frk Nilsen Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Matboksene fra Lego er supre! Vet ikke hvordan de nye fra Blafre er, men de er i plast og ruster ikke som de vanlige fra Blafre http://www.blafre.com/privat/produkter/bokser/plastmatboks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå