Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Ni mnd etter fødsel er vi endelig klare til å ha sex igjen. Ingen av oss har hatt særlig lyst men lysten har sakte men sikkert kommet tilbake hos oss begge. Føler det er alt for lenge siden, og føler neg litt nervøs. Satt og snakket litt om dette temaet med mannen igår og bestemte at ikveld skal det skje. Noen tips? Tenne lys, god mat eller noe annet? Vil ikke at det bare skal skje liksom, vil det skal være masse kjærlighet og spenning i luften. Takker for all tips! Anonymous poster hash: 65bc1...d59
2005&2010 Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Skru av tven;-) Tenn lys, lag en god middag, eller noe lett, som kjeks og ost Kanskje en dessert og;-) Sett på litt gammel musikk, kanskje noe fra den tiden dere ble sammen Kos deg masse ikveld;-)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Kjempegod ide! Takk:) Anonymous poster hash: 65bc1...d59
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Ta middagen etter sexen. Jeg orker ikke sex med full mage. Da er jeg daff og mett. Synes heller dere kan dele en flaske vin først, det er akkurat passe Anonymous poster hash: 96c5b...9bd
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Bare ta det som det kommer? Jeg synes ikke det er greit å bygge opp forventninger, skal så lite til før de vokser seg for store. Ha dere i dusjen! Anonymous poster hash: 9e3c8...663
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Bare ta det som det kommer? Jeg synes ikke det er greit å bygge opp forventninger, skal så lite til før de vokser seg for store. Ha dere i dusjen! Anonymous poster hash: 9e3c8...663 Hehe, er redd det blir for kjedelig, og når det er såpass lenge siden vil jeg gjøre noe spesielt utav det. Hi Anonymous poster hash: 65bc1...d59
Edelweis Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Oi, 9 mnd. Da blir jo kanskje ting spennende igjen lykke til ble inspirert jeg nå, skal jammen finne på noe spitsy selv
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 Vi hadde sex for første gang etter fødsel i helgen. Det var kjempebra!! Gled deg Anonymous poster hash: be0c8...327
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå