Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Etter snart 2uker etter initiativ fra vår 2.5år gamle jente, har vi holdt på med bleieslutt. Men den siste uka tisser hun seg ut ofte, selv om vi gjerne nettopp har sittet en stund på do. Får ikke inntrykk nå av vår 2.5åring er klar men samtidig bæsjer hun på do. Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: 84f9f...2dc
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Ventet. Noen ganger tar det lang tid å slutte. Fortsett å spørre om hun vil gå på do, og oppmuntre uten å presse for hardt. Vi holdt på i et år, han var klar og skulle slutte, men så plutselig så var han ikke klar lenger. Det tok nesten et år før han var helt klar igjen for et halvår siden. Da sluttet han med både dag og nattbleie samtidig og har hatt to uhell siden. Anonymous poster hash: 2be73...a39
LittLykkelig Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Står oppi det samme. Han er 3 år akkurat og var kjempeflink i ca 3 uker (bortsett fra at han nekter å bæsje). Plutselig kunne han skvette i trusa mange ganger på få timer. Kanskje det er normalt med tilbakefall? De gangene han tisset seg ut hadde han som regel akkurat vært på do.. Tror jeg leste en plass at de trenger tid på å øve blæra til å tømmes skikkelig? Ville hvertfall ikke gitt opp, tungvint å starte opp igjen på høsten/vinteren og neste sommer er hun jo 3,5 år..
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Sukk føler det er vanskelig nå. Har virkelig ingen kontroll på tissingen i d hele tatt.. Anonymous poster hash: 84f9f...2dc
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Sukk føler det er vanskelig nå. Har virkelig ingen kontroll på tissingen i d hele tatt.. Anonymous poster hash: 84f9f...2dc Jeg har også prøvd med jenta på 2,5 i sommer. Men hun virker også å ha lite kontroll på tissingen. Jeg har bestemt meg for å sette det på vent en stund. Det går faktisk an å slutte med bleier på andre årstider enn sommeren, så det er ikke nødvendigvis slik at om jentene våre ikke slutter nå, så slutter de ikke før de er 3,5 år, altså neste sommer... Anonymous poster hash: a19fd...ae1
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Det var godt å høre d samme. For hun virker plutselig ikke klar i d hele tatt, men glad for at hun bæsjer på do da kommer ti å sette henne på toaletten til faste tider og håper de kommer til å følge opp i barnehagen, så får vi se. Vi har flyttet i løpet av sommeren og hun skal starte i ny barnehage, så d er mye å ta hensyn til, Anonymous poster hash: 84f9f...2dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå