Gå til innhold

Er dette hemoroider? ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

På do i stad oppdaget jeg at jeg er opphovnet som to kuler ved siden av kjønnsleppene. Er 20 uker på vei. Er det hemoroider jeg får? Ikke særlig vonde å ta på....

Anonymous poster hash: 05644...7c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hatt hemoroider selv, men de er vel plassert rundt rumpehullet. Vondt å gå på do osv. Ut fra hva du skriver tviler jeg på at det er det du har.

Skrevet

Kan du forklare litt mer hvor disse kulene sitter? Hvor store er de? Hemoroider er utposninger av tarmen og sitter så langt jeg vet rundt eller inni anus.

Skrevet

De sitter på høyre side bakover mot endetarmsåpningen, men ikke rundt endetarmsåpningen. ...

Skrevet

De sitter på høyre side bakover mot endetarmsåpningen, men ikke rundt endetarmsåpningen. ...

Jeg vet dessverre ikke hva det kan være, men har mine tvil at det kan være hemoroider.

Kanskje noen andre har peiling?

Alt hovner opp der nede under svangerskapet, så det er mulig det er noe helt annet.

Skrevet

Tusen takk for svar uansett:-)

Hi

Skrevet

Har du sett dem i speilet? Det kan være hemoroider, bare at det heter åreknuter hvis de er andre steder enn bak.

Skrevet

Jeg skal se etter. Har googlet litt, og tror det må være åreknuter... Har reist med fly i mange timer i helgen, muligens det som gjør at jeg har fått dem.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...