Gå til innhold

Dere som bruker pose i senga (baby)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stroppet fast eller løs?

Hvor mye kan de røre seg om du stropper de fast? Snu seg fra mage til rygg/rygg til mage?

Anonymous poster hash: 2fe3c...106

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den med stropper, men bruker uten. Han er jo stor nå da, men da vi begynte med det ble han helt hemmet av den. Var vel 6-7 mnd. Nå kan han gå i den om han vil (16 mnd), men har lært at posen betyr sove og ligger stille som en mus og sovner fort. Funker helt gull for oss!

Skrevet

Brukte aldri stroppar (er ikkje stroppar på posen heller). No i sommar har ho lagt utan pose/dyne, spørs om vi får ho ned i posen når det blir kaldare og dyna flyg av etter 1 min..

Skrevet

Bruker pose uten stropper når det er kaldt. Dyna sparker hun bare av seg...

Skrevet

Har aldri hatt med stropper. De har kunnet snu seg og skifte stilling, men ikke bykse vilt rundt, slå hodet sitt annen hvert sekund og de blir ikke iskalde når dyna er sparket i et hjørne.

Skrevet

Har pose uten seler pga hun sparker av seg dyna, ikke hatt behov for seler :)

Skrevet

Vi måtte ha seler på jr, eneste som ga opptil flere timer sammenhengende søvn. Hadde den løs nok til at han kunne snu til sidene men ikke over på magen, da våknet han.

Skrevet

Bruker pose med stropper. Så han får snudd seg på siden, men ikke magen. Dette  pga han ikke klarer å roe seg ned i senga uten. Ender med at han leker seg natta gjennom uten pose. Så i posen sover han godt :)

Anonymous poster hash: f9a75...7f5
Skrevet

Noen som kan anbefale en god slik pose (uten seler)? Nå som det går mot høst kunne vesla her trenge en sånn, hun sover veldig urolig og ender fort opp uten dyne...

Skrevet

Noen som kan anbefale en god slik pose (uten seler)? Nå som det går mot høst kunne vesla her trenge en sånn, hun sover veldig urolig og ender fort opp uten dyne...

Du får kjøp de over alt, h&m, IKEA, all slags barnebutikker...

Anonymous poster hash: 03832...6bd

Skrevet

Jeg mener å ha hørt at om de først er stroppet fast skal det være så stramt at de ikke klarer snu seg på mage?! Google det du så vet du sikkert ;)

Jeg hadde seler på mi pga store innsovingsvansker.. Løsnet de når hun hadde sovna da ;)

Hun bruker posen enda, trenger ikke feste ho nå lenger :)

Har ok pose uten seler på hm, babydan har gode poser med seler ;)

Anonymous poster hash: 8fed9...b51

Skrevet

Min eldste som har adhd brukte jeg faktisk sele på i senga, fikk ikke tak i sånn pose med seler. Vet at babydan lager en slik. Han måtte ha på sele for å finne roen i senga, uten den klatret han bare ut av senga (fra han var 9-10mnd) eller tulla rundt oppi der. Hadde selen så stram at han ikke fikk lagt seg over på siden eller magen, de sa på hs at skal man ha på sele må den være stram så ikke barnet får surret seg inn eller viklet halsen inn i den.

De to andre barna mine har ikke trengt sele, men de bruker pose fordi de sparker av seg dyna. Har kjøpt noen tynne på hm som vi bruker nå på sommeren og har noen tykke fra ikea som vi brukte når det var kaldere.

Anonymous poster hash: 1c1c7...c40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...