Gå til innhold

Dumme, dumme apoteket.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så dårlig at det er et under at jeg i det hele tatt klarte å komme meg på apoteket i dag, og så har de ikke kvalmestillende på lager. :( Nå har jeg kastet opp ytteligere tre ganger etter at jeg kom hjem. Jeg som gledet meg sånn til å kunne være en litt mer aktiv mamma. Blæh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det er ikke noe kjekt! Kan mannen din hente for deg på et annet apotek? På mange apotek kan man ta ut medisiner for andre, hvis den det gjelder har sendt med erklæring med signatur på, ihvertfall på den type medisin som kvalmestillende er. Men ring på forhånd så er dere sikker. God bedring!

Skrevet

Jeg har ringt og mannen min kan heldigvis hente. De får den faktisk inn i morgen. En dum ting med å bo langt ute på landet er at det er skikkelig langt til alt. Neste apotek er en hel time unna. Men nå ser det ut til å ordne seg allerede i morgen. Blir helt overveldet av denne ekstreme kvalmen.

Skrevet

Ingenting å si på det. Kjedelig for deg selvsagt, men vi har 48 timers leveringsplikt. Dette gjelder ikke dersom varen er utsolgt hos grossist, og alternativ vare ikke kan skaffes. Det gjelder heller ikke handelsvarer eller reseptfrie legemidler.

Anonymous poster hash: 73576...46b

Skrevet

Ingenting å si på det. Kjedelig for deg selvsagt, men vi har 48 timers leveringsplikt. Dette gjelder ikke dersom varen er utsolgt hos grossist, og alternativ vare ikke kan skaffes. Det gjelder heller ikke handelsvarer eller reseptfrie legemidler. Anonymous poster hash: 73576...46b

Det var jo litt av en serviceerklæring....

Anonymous poster hash: 247be...755

Skrevet

Ingenting å si på det. Kjedelig for deg selvsagt, men vi har 48 timers leveringsplikt. Dette gjelder ikke dersom varen er utsolgt hos grossist, og alternativ vare ikke kan skaffes. Det gjelder heller ikke handelsvarer eller reseptfrie legemidler.

Takk for info.... 

Følte du deg litt truffet nå?

Anonymous poster hash: e56e5...743

Skrevet

Takk for info....

På ingen måte. Dette er loven, så det er ingenting å utsette på apoteket i denne sammenhengen. Ingen apotek kan ligge med alle registrerte legemidler på lager til en hver tid.

Skrevet

Takk for info....

På ingen måte. Dette er loven, så det er ingenting å utsette på apoteket i denne sammenhengen. Ingen apotek kan ligge med alle registrerte legemidler på lager til en hver tid.

Hehe, neida, det har du helt sikkert rett i, men så var det heller ingen som påsto noe annet ;) 

Skjønner deg godt jeg Musemor, ufattelig kjedelig å være så dårlig. Det går snart over. 

Skrevet

Virker som det er en spotektekniker her inne som overtolket overskriften. Det er naturligvis ekstremkvalmen jeg plages med, ikke apoteket. Jeg er så kvalm at jeg ikke orker å henge på dib engang... det sier litt. Men nå har jeg et mål å se frem til. I morgen blir det levelig igjen. :)

Skrevet

Virker som det er en spotektekniker her inne som overtolket overskriften. Det er naturligvis ekstremkvalmen jeg plages med, ikke apoteket. Jeg er så kvalm at jeg ikke orker å henge på dib engang... det sier litt. Men nå har jeg et mål å se frem til. I morgen blir det levelig igjen. :)

Hvis det er meg du sikter til, er jeg apoteker.

Skrevet

Hvis det er meg du sikter til, er jeg apoteker.

Javel. Skulle rullet litt med øynene her, men makter ikke. Sukk. :P

Skrevet

Så kjedelig at de ikke hadde det inne når du hadde motivert deg til å holde ut til i dag og ikke en eneste dag lenger. Da skjønner jeg at du skriver dumme dumme apotek. Skjønner også at du ikke mener apotek generelt eller at du egentlig mener at det er deres feil. 

Godt å høre at de kan skaffe det til i morgen da. Jeg har selv vært veldig kvalm i alle mine svangerskap og vet godt hvor oppslukende det kan være. Er liksom ikke plass til en eneste tanke eller følelse utover det som handler om kvalmen. 

Skrevet

Takk Iiiiik. :) Det er altoppslukende. Hele dagen går med på å kaste opp, spise, og å prøve å ikke kaste opp. Jeg trodde jeg hadde mye kvalme sist gang, men dette er i en helt annen kategori.

Skrevet

Er du gravid?

Anonymous poster hash: 1ea75...f6d

Skrevet

Er du gravid?

Anonymous poster hash: 1ea75...f6d

Ja. 8 uker. :)

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Huff, stakkar deg, du har min dypeste medfølelse! Det er få ting som er verre enn skikkelig altoppslukende svangerskapskvalme :( 

Skjønner godt at du ble frustrert når du hadde sett frem til å få det litt bedre i dag. Men det er lite annet å gjøre enn å bite tenna sammen og holde ut. I morgen blir det bedre, vet du.

God bedring og lykke til med nurket i magen :) 

Skrevet

All min medfølelse!

Jeg var så dårlig at jeg trodde jeg skulle gå helt under de første 4 mnd.

Det ble mange uker sammenhengende i sengen og over doskålen :P

Små sipper av grapefruktjuice ble min redning! Gjorde underverker for min kvalme.

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Usj, kvalme må være noe av det verste som fins! Du har min fulle sympati.

Hadde nok rettet frustrasjonen min mot det dumme apoteket jeg og. Hvem ellers skal man kjefte på? Et apotek har jo ikke følelser, så man tenker jo at det går greit å si dumme apotek og være litt sur på det.

Men dengang ei her på Dib. Før man vet ordet av det så er en apoteker på pletten og forsvarer apoteket. ;)

God bedring og lykke til med resten av graviditeten. Når babyen er ute, er alt glemt.

( en veeeldig mager trøst akkurat nå vil jeg tro. )

Skrevet

Takk, dere flotte damer. Herlighet så godt det er å ha noen å syte til når det står på som verst. :)

Skrevet

Takk, dere flotte damer. Herlighet så godt det er å ha noen å syte til når det står på som verst. :)

Ja er bare å syte ;) Mange som kjenner seg igjen!

God klem og enda mer medfølelse :)

Heldigvis er det glemt når barnet kommer ;)

Skrevet

God bedring! Fra en annen farmasøyt! Hold ut. Jeg var kvalm i første 20 uker. Men etter det lærte jeg å nyyyyte resten av /kvalmefrie/ svangerskapet! Kokt potet med litt feta ost var veldig godt for meg!

Skrevet

Takk dere. Så herlig med denne støtten og omtanken. Det trengte jeg nå. Å sovne med kvalme er noe vanskelig, men nå skal jeg straks prøve å gjøre nettopp det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...