Light of my life Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Er det noen som har fjernet en tattovering med vellykket resultat? Kan dere isåfall fortelle litt om prosessen? Hvor stor var tattoveringen? Hvor mange farger? Hvor gammel? Hvor mange behandlinger trengtes? Hva kostet det? Ble det arr? Hvordan ser det ut i dag? Jeg har en liten flerefarget en bak på skulderen som jeg gjerne skulle ha fjernet. Den er vel ca 15 år gammel, så vet ikke om det gjør det vaskeligere? All info tas imot med takk
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Har du ikke spurt om det en gang tidligere? Og fikk du ikke mange gode svar da? Anonymous poster hash: 839e5...f83
Light of my life Skrevet 5. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2013 Har du ikke spurt om det en gang tidligere? Og fikk du ikke mange gode svar da? Anonymous poster hash: 839e5...f83 Ha ha Godt mulig det, men jeg har teflonhjerne, og dessuten vet jeg ikke hvordan jeg søker opp gamle tråder
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 er i gang med fjerning. har vært på 3 behandlinger og den begynner å gå bort. må vel på 8-9 til, og det er svindyrt Anonymous poster hash: ea055...514
Light of my life Skrevet 5. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2013 er i gang med fjerning. har vært på 3 behandlinger og den begynner å gå bort. må vel på 8-9 til, og det er svindyrt Anonymous poster hash: ea055...514 Takk for svar Hva forventer du av sluttresultatet? At den er helt borte? Arr?
<3 2G <3 Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Er det ikke lettere å billigere med en cover up?
Light of my life Skrevet 5. august 2013 Forfatter #8 Skrevet 5. august 2013 Er det ikke lettere å billigere med en cover up? Mulig det, men jeg vil ikke ha en større en. Da beholder jeg heller den jeg har....
Gjest Siklerotte Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 Jeg har svart deg før, men jeg kan alltids svare igjen. Jeg har fjernet med vellykket resultat, og er veldig glad for at jeg gjorde det. Å få hele tatoveringen fjernet, tok vel nærmere tre år alt i alt. Lite behagelig, ja, men resultatet er helt klart verdt det. Tatoveringen min var på korsryggen (grøss) og mellomstor. Heldigvis ingen sterke farger, men en flott blanding av rosa, blå og sort, hvis jeg ikke husker helt feil. Tatoveringen var ca. 6 år gammel da jeg begynte med laserbehandlinger. Husker ikke antall behandlinger heller, men tror jeg hadde rett i overkant av femten. Jeg tror normalen er å bruke mellom 7-10 behandlinger, men det avhenger litt fra person til person, størrelse, farger osv. Noe usikker på hva sluttsummen ble, men tipper det ble rundt 30,000 +. Jeg vet at det er mulig å sette fastpris, har en venninne som har gjort dette. Har ikke noe arr, det skal godt gjøres å se at det har vært en tatovering der (jeg har selvsagt ikke fått sett med egne øyne, men har sett både på bilder, i speil og hørt fra andre). Det er nok mulig å se noe hvis man vet hva man skal se etter, eller hvis man leter veldig nøye, men ikke ellers (heldigvis).
<3 2G <3 Skrevet 5. august 2013 #10 Skrevet 5. august 2013 Er det ikke lettere å billigere med en cover up? Mulig det, men jeg vil ikke ha en større en. Da beholder jeg heller den jeg har.... Trenger ikke alltid å bli så mye større. Snakk med en god tatovør.
Gjest meg&mini Skrevet 5. august 2013 #11 Skrevet 5. august 2013 Jeg har svart deg før, men jeg kan alltids svare igjen. Jeg har fjernet med vellykket resultat, og er veldig glad for at jeg gjorde det. Å få hele tatoveringen fjernet, tok vel nærmere tre år alt i alt. Lite behagelig, ja, men resultatet er helt klart verdt det. Tatoveringen min var på korsryggen (grøss) og mellomstor. Heldigvis ingen sterke farger, men en flott blanding av rosa, blå og sort, hvis jeg ikke husker helt feil. Tatoveringen var ca. 6 år gammel da jeg begynte med laserbehandlinger. Husker ikke antall behandlinger heller, men tror jeg hadde rett i overkant av femten. Jeg tror normalen er å bruke mellom 7-10 behandlinger, men det avhenger litt fra person til person, størrelse, farger osv. Noe usikker på hva sluttsummen ble, men tipper det ble rundt 30,000 +. Jeg vet at det er mulig å sette fastpris, har en venninne som har gjort dette. Har ikke noe arr, det skal godt gjøres å se at det har vært en tatovering der (jeg har selvsagt ikke fått sett med egne øyne, men har sett både på bilder, i speil og hørt fra andre). Det er nok mulig å se noe hvis man vet hva man skal se etter, eller hvis man leter veldig nøye, men ikke ellers (heldigvis). Jeg lurer på en ting. Hvor ofte gikk du til behandling? Man betaler hver gang man er der?
Light of my life Skrevet 5. august 2013 Forfatter #12 Skrevet 5. august 2013 Jeg har svart deg før, men jeg kan alltids svare igjen. Jeg har fjernet med vellykket resultat, og er veldig glad for at jeg gjorde det. Å få hele tatoveringen fjernet, tok vel nærmere tre år alt i alt. Lite behagelig, ja, men resultatet er helt klart verdt det. Tatoveringen min var på korsryggen (grøss) og mellomstor. Heldigvis ingen sterke farger, men en flott blanding av rosa, blå og sort, hvis jeg ikke husker helt feil. Tatoveringen var ca. 6 år gammel da jeg begynte med laserbehandlinger. Husker ikke antall behandlinger heller, men tror jeg hadde rett i overkant av femten. Jeg tror normalen er å bruke mellom 7-10 behandlinger, men det avhenger litt fra person til person, størrelse, farger osv. Noe usikker på hva sluttsummen ble, men tipper det ble rundt 30,000 +. Jeg vet at det er mulig å sette fastpris, har en venninne som har gjort dette. Har ikke noe arr, det skal godt gjøres å se at det har vært en tatovering der (jeg har selvsagt ikke fått sett med egne øyne, men har sett både på bilder, i speil og hørt fra andre). Det er nok mulig å se noe hvis man vet hva man skal se etter, eller hvis man leter veldig nøye, men ikke ellers (heldigvis). Takk for svar (igjen...) Jeg lider tydligvis av tidlig demens! Shit, 30 000?? Hvor gjorde du det?
Stolt mamma til småtroll Skrevet 5. august 2013 #13 Skrevet 5. august 2013 Heg tok bort min for 5-6 år siden. Var på hudklinikken i operapassasjen i Oslo. Den var da ca 10-12 år og falmet i fargene. Tror jeg var der 6 ganger og betalte rundt 1000 kr gangen. Koster helt sikkert litt mer nå. Tatoveringen min er borte, ingen merker eller arr. Gjorde litt vondt å ta laserbehandling, men brukte emla-krem i forkant.
Light of my life Skrevet 5. august 2013 Forfatter #15 Skrevet 5. august 2013 Heg tok bort min for 5-6 år siden. Var på hudklinikken i operapassasjen i Oslo. Den var da ca 10-12 år og falmet i fargene. Tror jeg var der 6 ganger og betalte rundt 1000 kr gangen. Koster helt sikkert litt mer nå. Tatoveringen min er borte, ingen merker eller arr. Gjorde litt vondt å ta laserbehandling, men brukte emla-krem i forkant. Oi, takk for svar! Det gir meg håp Skal sjekke ut Hudklinikken!
Gjest Siklerotte Skrevet 5. august 2013 #16 Skrevet 5. august 2013 Jeg har svart deg før, men jeg kan alltids svare igjen. Jeg har fjernet med vellykket resultat, og er veldig glad for at jeg gjorde det. Å få hele tatoveringen fjernet, tok vel nærmere tre år alt i alt. Lite behagelig, ja, men resultatet er helt klart verdt det. Tatoveringen min var på korsryggen (grøss) og mellomstor. Heldigvis ingen sterke farger, men en flott blanding av rosa, blå og sort, hvis jeg ikke husker helt feil. Tatoveringen var ca. 6 år gammel da jeg begynte med laserbehandlinger. Husker ikke antall behandlinger heller, men tror jeg hadde rett i overkant av femten. Jeg tror normalen er å bruke mellom 7-10 behandlinger, men det avhenger litt fra person til person, størrelse, farger osv. Noe usikker på hva sluttsummen ble, men tipper det ble rundt 30,000 +. Jeg vet at det er mulig å sette fastpris, har en venninne som har gjort dette. Har ikke noe arr, det skal godt gjøres å se at det har vært en tatovering der (jeg har selvsagt ikke fått sett med egne øyne, men har sett både på bilder, i speil og hørt fra andre). Det er nok mulig å se noe hvis man vet hva man skal se etter, eller hvis man leter veldig nøye, men ikke ellers (heldigvis). Jeg lurer på en ting. Hvor ofte gikk du til behandling? Man betaler hver gang man er der? Jeg gikk ca. hver åttende uke. Det skal gå 6-8 uker mellom hver behandling. Noen opererer med fastpris, uavhengig av antall behandlinger (hvordan det funker med betaling da, aner jeg ikke). Jeg hadde ikke fastpris og betalte for hver behandling.
Gjest Siklerotte Skrevet 5. august 2013 #17 Skrevet 5. august 2013 Jeg har svart deg før, men jeg kan alltids svare igjen. Jeg har fjernet med vellykket resultat, og er veldig glad for at jeg gjorde det. Å få hele tatoveringen fjernet, tok vel nærmere tre år alt i alt. Lite behagelig, ja, men resultatet er helt klart verdt det. Tatoveringen min var på korsryggen (grøss) og mellomstor. Heldigvis ingen sterke farger, men en flott blanding av rosa, blå og sort, hvis jeg ikke husker helt feil. Tatoveringen var ca. 6 år gammel da jeg begynte med laserbehandlinger. Husker ikke antall behandlinger heller, men tror jeg hadde rett i overkant av femten. Jeg tror normalen er å bruke mellom 7-10 behandlinger, men det avhenger litt fra person til person, størrelse, farger osv. Noe usikker på hva sluttsummen ble, men tipper det ble rundt 30,000 +. Jeg vet at det er mulig å sette fastpris, har en venninne som har gjort dette. Har ikke noe arr, det skal godt gjøres å se at det har vært en tatovering der (jeg har selvsagt ikke fått sett med egne øyne, men har sett både på bilder, i speil og hørt fra andre). Det er nok mulig å se noe hvis man vet hva man skal se etter, eller hvis man leter veldig nøye, men ikke ellers (heldigvis). Takk for svar (igjen...) Jeg lider tydligvis av tidlig demens! Shit, 30 000?? Hvor gjorde du det? Enkelte farger skal være ganske vanskelig å fjerne, spesielt rød og grønn, mens andre farger er lettere å fjerne, som blå. Du kan sikkert få det rimeligere, mange opererer med fastpris. Lettere å fjerne når tatoveringen er noen år, dessuten er det rimeligere jo mindre den er. Har en venninne som har betalt rundt 20, 000 for å fjerne sin (fastpris). Hvis jeg ikke husker feil, lenge siden hun fortalte om det. Hun fjerner ved Oslo kosmetiske lasersenter. Jeg kunne sikkert ha fått det billigere, men jeg gikk et sted som jeg hadde hørt mye bra om og betalte deretter. Hadde ikke fastpris. Begynte egentlig behandlingene mine et sted, og betalte noen tusen for behandlinger som aldri ble brukt, så det hadde nok noe innvirkning på prisen. Tror det er realistisk at summen (for små til mellomstore tatoveringer) er på mellom 15-20, men jeg vet ikke helt sikkert. Jeg har ikke fjernet i Norge.
Todii Skrevet 5. august 2013 #18 Skrevet 5. august 2013 Dere som har fjernet, brukte dere sånn bedøvelseskrem? Jeg har fått Emla krem og ligger med ispose på i forkant, men det gjør like forbanna vondt fordiom. Jeg har ikke gått til behandling på 2 år fordi det gjør så vondt Har tattovering på siden av magen, fra ribbeina og nedover.
Gjest meg&mini Skrevet 5. august 2013 #19 Skrevet 5. august 2013 Jeg har svart deg før, men jeg kan alltids svare igjen. Jeg har fjernet med vellykket resultat, og er veldig glad for at jeg gjorde det. Å få hele tatoveringen fjernet, tok vel nærmere tre år alt i alt. Lite behagelig, ja, men resultatet er helt klart verdt det. Tatoveringen min var på korsryggen (grøss) og mellomstor. Heldigvis ingen sterke farger, men en flott blanding av rosa, blå og sort, hvis jeg ikke husker helt feil. Tatoveringen var ca. 6 år gammel da jeg begynte med laserbehandlinger. Husker ikke antall behandlinger heller, men tror jeg hadde rett i overkant av femten. Jeg tror normalen er å bruke mellom 7-10 behandlinger, men det avhenger litt fra person til person, størrelse, farger osv. Noe usikker på hva sluttsummen ble, men tipper det ble rundt 30,000 +. Jeg vet at det er mulig å sette fastpris, har en venninne som har gjort dette. Har ikke noe arr, det skal godt gjøres å se at det har vært en tatovering der (jeg har selvsagt ikke fått sett med egne øyne, men har sett både på bilder, i speil og hørt fra andre). Det er nok mulig å se noe hvis man vet hva man skal se etter, eller hvis man leter veldig nøye, men ikke ellers (heldigvis). Jeg lurer på en ting. Hvor ofte gikk du til behandling? Man betaler hver gang man er der?Jeg gikk ca. hver åttende uke. Det skal gå 6-8 uker mellom hver behandling. Noen opererer med fastpris, uavhengig av antall behandlinger (hvordan det funker med betaling da, aner jeg ikke). Jeg hadde ikke fastpris og betalte for hver behandling. Tusen hjertelig takk for svar:) Tror dessverre ingen fjerner tatoveringer i denne byen. Ligger så mange år etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå