Gjest Ruby-Anne Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Jeg har allerede forhåndsbestilt 2 kolli, (2 kofferter 20 kg pr stk), og håndbagasje på 10 kg er inkludert.Jeg lurer på, er det lovt til å ha 2 svære kofferter, håndbagasje som veier 10 kg, et svært Canon kamera i bagen sin, (veier 1,5 kg totalt), ikke pakka ned i en koffert, og en svær veske? Veska på f eks. 5 kg med masse tull oppi, er det lovt med denne ekstra veska? Vil folka på flyplassen bry seg om denne? Jeg mener, vesker kommer jo i alle slags fasonger og størrelser, og kvinner sier at vesker kan aldri bli for store nok og drar med seg så og si likposer av svære vesker overalt. Jeg har overpakka meg, u see..
You can call me Dårris Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Sånn jeg skjønner det har du kun lov til å ha med et kolli som håndbagasje, dvs at du må putte veska og kameraet i håndbagasjen. Kan hende det går fint, men hvis du møter rette person, så sliter du når du kommer med 16,5 kilo håndbagasje. Min håndbagasje har aldri blitt veid, men har aldri hatt mer enn ett kolli heller (selv om det har veid litt mer enn tillatt...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå