Gå til innhold

Barnehageanbefalinger i Bærum.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale en barnehage i Bærum ? Gjerne i Sandvika/skui området ?

Skal søke, men aner virkelig ikke på hva ....

Anonymous poster hash: 471f2...d41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som kan anbefale en barnehage i Bærum ? Gjerne i Sandvika/skui området ?

Skal søke, men aner virkelig ikke på hva ....

Jeg jobbet i Skui barnehage for 13 år siden :D Tror den byttet navn til Ståvi barnehage, avd. Skui. Kjenner flere som jobber der fremdeles, og det er en super barnehage med kort vei opp til Bålplassen ved hoppbakken der de er mye på tur.

Anonymous poster hash: d06f4...280

Skrevet

Er det noen som kan anbefale en barnehage i Bærum ? Gjerne i Sandvika/skui området ?Skal søke, men aner virkelig ikke på hva ....Anonymous poster hash: 471f2...d41

Jeg jobbet i Skui barnehage for 13 år siden :D Tror den byttet navn til Ståvi barnehage, avd. Skui. Kjenner flere som jobber der fremdeles, og det er en super barnehage med kort vei opp til Bålplassen ved hoppbakken der de er mye på tur. Anonymous poster hash: d06f4...280
Er det den store som ligger nede ved veien ?

Tusen takk for tips :)

Skrevet

Er det noen som kan anbefale en barnehage i Bærum ? Gjerne i Sandvika/skui området ?Skal søke, men aner virkelig ikke på hva ....Anonymous poster hash: 471f2...d41

Jeg jobbet i Skui barnehage for 13 år siden :D Tror den byttet navn til Ståvi barnehage, avd. Skui. Kjenner flere som jobber der fremdeles, og det er en super barnehage med kort vei opp til Bålplassen ved hoppbakken der de er mye på tur. Anonymous poster hash: d06f4...280
Er det den store som ligger nede ved veien ?

Tusen takk for tips :)

Ja, den har adresse Tyslandsløkka. Ligger nede ved gamle E16, ved Coop-butikken :)

Anonymous poster hash: d06f4...280

Skrevet

Er det den store som ligger nede ved veien ?Tusen takk for tips :)Anonymous poster hash: 471f2...d41

Ja, den har adresse Tyslandsløkka. Ligger nede ved gamle E16, ved Coop-butikken :)Anonymous poster hash: d06f4...280
Da er det den jeg trodde ja. Takk igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...