Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Er det noen som kan anbefale en barnehage i Bærum ? Gjerne i Sandvika/skui området ? Skal søke, men aner virkelig ikke på hva .... Anonymous poster hash: 471f2...d41
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Er det noen som kan anbefale en barnehage i Bærum ? Gjerne i Sandvika/skui området ? Skal søke, men aner virkelig ikke på hva .... Anonymous poster hash: 471f2...d41 Jeg jobbet i Skui barnehage for 13 år siden Tror den byttet navn til Ståvi barnehage, avd. Skui. Kjenner flere som jobber der fremdeles, og det er en super barnehage med kort vei opp til Bålplassen ved hoppbakken der de er mye på tur. Anonymous poster hash: d06f4...280
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Er det noen som kan anbefale en barnehage i Bærum ? Gjerne i Sandvika/skui området ?Skal søke, men aner virkelig ikke på hva ....Anonymous poster hash: 471f2...d41 Jeg jobbet i Skui barnehage for 13 år siden Tror den byttet navn til Ståvi barnehage, avd. Skui. Kjenner flere som jobber der fremdeles, og det er en super barnehage med kort vei opp til Bålplassen ved hoppbakken der de er mye på tur. Anonymous poster hash: d06f4...280 Er det den store som ligger nede ved veien ? Tusen takk for tips Anonymous poster hash: 471f2...d41
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Er det noen som kan anbefale en barnehage i Bærum ? Gjerne i Sandvika/skui området ?Skal søke, men aner virkelig ikke på hva ....Anonymous poster hash: 471f2...d41 Jeg jobbet i Skui barnehage for 13 år siden Tror den byttet navn til Ståvi barnehage, avd. Skui. Kjenner flere som jobber der fremdeles, og det er en super barnehage med kort vei opp til Bålplassen ved hoppbakken der de er mye på tur. Anonymous poster hash: d06f4...280 Er det den store som ligger nede ved veien ?Tusen takk for tips Anonymous poster hash: 471f2...d41 Ja, den har adresse Tyslandsløkka. Ligger nede ved gamle E16, ved Coop-butikken Anonymous poster hash: d06f4...280
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Er det noen som kan anbefale en barnehage i Bærum ? Gjerne i Sandvika/skui området ?Skal søke, men aner virkelig ikke på hva ....Anonymous poster hash: 471f2...d41 Jeg jobbet i Skui barnehage for 13 år siden Tror den byttet navn til Ståvi barnehage, avd. Skui. Kjenner flere som jobber der fremdeles, og det er en super barnehage med kort vei opp til Bålplassen ved hoppbakken der de er mye på tur. Anonymous poster hash: d06f4...280 Er det den store som ligger nede ved veien ?Tusen takk for tips Anonymous poster hash: 471f2...d41 Ja, den har adresse Tyslandsløkka. Ligger nede ved gamle E16, ved Coop-butikken Anonymous poster hash: d06f4...280 Da er det den jeg trodde ja. Takk igjen Anonymous poster hash: 471f2...d41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå