Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Min svigermor har et enormt markeringsbehov, grenser til galskap, og før dere biter hode av meg så er dette noe mange rundte henne også mener. Vi har akkurat bygget ut terrassen og hun kom innom her om dagen for å se. Jeg fortalte hva jeg hadde tenkt å kjøpe av møbler og solskjerming osv, og hva jeg hvertfall IKKE ville ha. I helgen dukket svigerforeldrene mine opp med akkurat det jeg hadde sagt jeg hvertfall ikke ville ha, til og med i den fargen jeg også hadde sagt jeg ikke likte. Dette var da gave til min mann sa hun, han var ikke hjemme og dette visste hun. Jeg valgte og ikke si noe men ringte min mann da de hadde dratt, og han ble nok en gang forbannet på sin mor, så når han kommer hjem i morgen skal vi ut på shopping. Så skal han lempe hengeren full med gaven og kjøre hjem til de og spørre om de vil ha det eller om han skal kjøre det på dynga. Vet hun ikke liker meg siden hun ikke får passe gutten vår når hun vil og hvor lenge hun vil, skulle vi latt henne styre det hadde gutten mer eller mindre bodd der. Anonymous poster hash: 67dd4...be3
LittLykkelig Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Hvis det er noe trøst så har jeg det likens. Man kan bli sprø av mindre..
MammantilNurket Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Gudamei så slitsomt Hun høres jo du som det verste grschpenstet!! Kan du ikke bytte møblene eller selge dem på www.finn.no?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Bytte eller selge de? Da blir hun rimelig sur, men det kan hun jo egentlig bare bli. Og gi beskjed i klar tekst neste gang hun kommer med noe. Anonymous poster hash: 379f0...b6e
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 For er merkelig atferd av svigermor Anonymous poster hash: ba17c...5f9
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Kan det bunne i at mormor får se barnebarnet sitt mye mer enn farmor? Anonymous poster hash: f756b...509
MammantilNurket Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 Bytte eller selge de? Da blir hun rimelig sur, men det kan hun jo egentlig bare bli. Og gi beskjed i klar tekst neste gang hun kommer med noe. Anonymous poster hash: 379f0...b6e Hun blir sikkert ikke veldig blid, men det gjør da ingenting. Dere får signalisert at dere ikke finner dere i tullet hennes.
*Yuna* Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 Herregud, og hva vil hun oppnå med det? At du skulle lide med stygge møbler? Skjønner meg ikke på slik oppførsel!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #10 Skrevet 5. august 2013 Hun har ikke missforstått deg da? Trodd at du ønsket det du fortalte om? Jeg ville bare byttet det i noe du liker. Syns det er utakknemmelig og stygt gjort å kjøre det på dynga iallefall. Anonymous poster hash: 5f30e...09b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #11 Skrevet 5. august 2013 Kan det bunne i at mormor får se barnebarnet sitt mye mer enn farmor? Anonymous poster hash: f756b...509 Mormor bor i utlandet så nei. Farmor har passet de andre barnabarna fra de var nyfødt, de er nå store og orker knapt å besøke sin farmor. Det eldste barnebarnet sa til meg for en stund siden at hun husker hun synes det var rart at hun kalte både moren og farmor for mamma. Anonymous poster hash: 67dd4...be3
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #12 Skrevet 5. august 2013 Akkurat sånn drev min eks-svigermor også på. En av hovedgrunnene til at jeg overhodet ikke vil finne tilbake til eksmannen, for han så ikke problemet. Hun var jo bare hyggelig og mente det vel... Tafatt mann med et rivjern til mor. Glad jeg ikke er en del av den familien lenger! Anonymous poster hash: fb168...a09
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #13 Skrevet 5. august 2013 Hun har ikke missforstått deg da? Trodd at du ønsket det du fortalte om? Jeg ville bare byttet det i noe du liker. Syns det er utakknemmelig og stygt gjort å kjøre det på dynga iallefall. Anonymous poster hash: 5f30e...09b Vil du ha det? Og hun har ikke misforstått meg for jeg har flere ganger sagt hva vi skal kjøpe for å ha på terrassen. Det går heller ikke an å bytte siden de har tatt alt ut av forpakningen og møblert terrassen vår. Da får jeg heller bare være utakknemlig. Tror neppe du hadde likt om noen hadde kommet med møbler og stæsj som ikke hadde passet inn hos deg og bare prakket de på deg. Anonymous poster hash: 67dd4...be3
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #14 Skrevet 5. august 2013 synes også det er utakknemmelig og stygt å hive det på dynga, det er jo nytt! Kan du ikke bytte det, bruke det en annen plass.. Jeg mener snakk om å legge opp til mer problemer Anonymous poster hash: 0b27d...a0a
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #15 Skrevet 5. august 2013 Enig med de som sier at det blir litt mye å kaste det på dynga. Ikke fordi du er utakknemlig, men fordi det er nye ting som sikkert noen andre vil ha. finn.no er strålende i så måte Selg det for noen hundrelapper, eller gi bort mot henting. For å understreke poenget ditt kan du gi beskjed til svigermonster om at du gir bort/selger tingene, og hvis hun heller vil ha det selv så er det bare å hente. Høres ut som at du har truffet virkelig blink med denne svigermoren... Anonymous poster hash: d8694...8b3
soleia Skrevet 5. august 2013 #16 Skrevet 5. august 2013 (endret) https://www.finn.no/ Det funkar vel ikkje på svigermor di, men møblane vert du sikkert kvitt Endret 5. august 2013 av soleia
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #17 Skrevet 5. august 2013 Har du link til det? Bor du i nærheten, så er det fort gjort å kjøpe det av deg.. Mange som trenger hagemøbler -som ikke er i den økonomiske situasjonen at de kan kjøpe det de vil ha fordi det passer best inn, men må kjøpe det som er mest økonomisk gunstig.. Og; jeg skjønner deg SÅ godt ang svigermoren. Been there, done that. Jeg mener at du må statuere et eksempel slik at dette ikke gjentar seg. Det er en form for invaderende adferd som ikke er sunn.. Lykke til.. Anonymous poster hash: de329...474
Humlefrøken Skrevet 5. august 2013 #18 Skrevet 5. august 2013 Tja, kan du ikke være slu tilbake og si noe a la:"Jeg har sikkert vært litt uklar når du var innom og jeg forklarte hvordan vi ser for oss terrassen, det jeg egentlig mente var at det er DET jeg ikke vil ha "(vis til det hun kom med). Spør henne om de kanskje trenger det selv, eller om det går an å bytte, og sleng på noe med at du skal prøve å bli flinkere til å forklare, og at dere gleder dere til å invitere de på kaffe når alt er på plass.Det kan hun ikke si noe på
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 5. august 2013 #19 Skrevet 5. august 2013 Mener du for alvor at hun bruker tusenvis av kroner bare for å irritere deg??
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #20 Skrevet 5. august 2013 Au, og jeg som trodde min var ille.... Anonymous poster hash: ab024...678
Gjest Antarctica Skrevet 5. august 2013 #21 Skrevet 5. august 2013 Du får begynne å juge. Snakke stygt om ting, møbler, gardiner, dyr elektronikk og ting du faktisk ønsker deg, og skryte stygge smakløse ting opp i skyene. Så kommer hun med det du liker! Problem solved.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #22 Skrevet 5. august 2013 Snakk om utspekulert svigermor! Jeg er nok godt over middels opptatt at møbler så her hadde det vært helt uaktuelt å beholde møblene. Veldig frekk ting å gjøre. Beste løsningen her er å la mannen din prøve å ta en konstrutiv samtale med din mor. Anonymous poster hash: 34928...f70
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #23 Skrevet 5. august 2013 Så dårlig gjort av henne. Regner med hun har mer enn nok med penger siden hun kjøper dyre ting som dere ikke liker, bare for å irritere? Huff... Jeg ville solgt de på finn.no, og lagt pengene i hagemøblene dere ønsker dere. Anonymous poster hash: 8d19c...65d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå