Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Gutten vår blir 2 år til helgen, og vi klarer ikke å finne på noe å gi ham... Har sett at et typisk forslag er ulike former for sykkel, men det eneste stedet å bruke sånt noe ute her er bilveien, og det synes jeg han er litt liten til. Han har dessuten trehjulssykkel som han bruker inne og en tråtraktor som står på boden fordi han ikke klarer å bruke den enda. Ellers har han lekekjøkken med tilbehør, masse duplo, togbane, gyngehest, bøker, puslespill og tegnesaker. (Har arvet veldig mye altså, det er ikke vi som har gått bananas i lekebutikkene...) Mannen mener han har altfor mye leker som det er, men vi må jo gi ham noe til bursdagen... Noen tips? Anonymous poster hash: a1b26...cc7
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Gi han en liten gave sett penger inn på sparekonto eller kjøp klær til barnehagen Anonymous poster hash: 25005...646
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Gi han en liten gave sett penger inn på sparekonto eller kjøp klær til barnehagen Anonymous poster hash: 25005...646 Takk for svar. Det er selvfølgelig en mulighet, men hva skal den lille gaven være? Anonymous poster hash: a1b26...cc7
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Dytt Anonymous poster hash: a1b26...cc7
Mamalarma Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Liker dere å gå på tur? Vår fikk en liten tursekk til 2 års dagen sin, som der var plass til litt leker og en drikkeflaske i. Stor stas å gå på tur med. Han hadde den med over alt - i byen, på turer når vi gikk og kjørte. Nå er han 5 år og bruker sekken fremdeles, veldig god regulering på den, men nå begynner den å bli liten.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Tusen takk for tips. Skal ta en tur til byen i morgen og se hva vi finner. Har tenkt meg litt om selv også, og har egentlig lyst på en sånn til rommet hans: http://lekmer.no/barnevarelse/mobler/bokhyller-o-hyller/ole-brumm-oppbevaringshylle-6-esker (Han er veldig glad i Ole Brumm, og vi mangler oppbevaring for alle lekene hans...) Men de har ikke hatt den inne på lenge nå, noen som vet om en annen butikk som har noe lignende? Har lyst til å kjøpe litt flere ting til rommet hans også, men vet ikke helt hva. Det er ikke egentlig innredet enda, blir bare brukt til soving og til å lagre ting, også leker han på stua. Anonymous poster hash: a1b26...cc7
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 Juniorseng? Evt. større dyne... Ei fin drikkeflaske? http://www.xxl.no/Root/Trening-%26-Helse/Skadepleie-og-helse/Flasker-og-matbokser/Kids-Autospout-Striker-Drikkeflaske/p/1078074_3_Style Tenk utstyr istedenfor leker Anonymous poster hash: 895b1...a2e
Cruella De Vil Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 Til en 2-åring ville jeg heller kjøpt en litt fornuftig gave enn leker, i hvert fall hvis han får masse gaver fra andre i familien. I den alderen er det ofte mer enn nok pakker uansett, så da er det mest for deres egen del at dere skal gi noe fint. Jeg tror vi kanskje gir en koffert til jenta vår på 2-årsdagen, det er moro å ha egen koffert når man skal på overnatting osv., og storebror har jo sin egen koffert og da er det moro for henne å ha en også. Det finnes mange typer, men sånne som man kan sitte på er jo morsomme, da, f.eks. de du ser her http://www.barnashus.no/barnekofferter.html. Ellers er en fin drikkeflaske eller matboks morsomt å få, f.eks. synes jeg den nye traktormatboksen fra Blafre er veldig fin, se http://www.blafre.com/privat/produkter/figur/traktor/blafreboksen-traktor-rod.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #10 Skrevet 5. august 2013 Han har masse matbokser og drikkeflasker dessverre... men den fra XXL så jo fin ut da, er den god å drikke av? Merker at noen av de han har kan være litt problematiske med at de lukkes igjen av seg selv mens han drikker eller at han må suge veldig hardt for å få ut noe... Koffert var heller ikke så dumt! Jeg har faktisk hatt lyst til å kjøpe den Trunki kofferten før, men det hadde jeg glemt nå. Anonymous poster hash: a1b26...cc7
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #11 Skrevet 5. august 2013 HI* Anonymous poster hash: a1b26...cc7
Cruella De Vil Skrevet 5. august 2013 #12 Skrevet 5. august 2013 Han har masse matbokser og drikkeflasker dessverre... men den fra XXL så jo fin ut da, er den god å drikke av? Merker at noen av de han har kan være litt problematiske med at de lukkes igjen av seg selv mens han drikker eller at han må suge veldig hardt for å få ut noe... Koffert var heller ikke så dumt! Jeg har faktisk hatt lyst til å kjøpe den Trunki kofferten før, men det hadde jeg glemt nå. Anonymous poster hash: a1b26...cc7 Min på snart 2 klarer fint å drikke av Contigo-flasken, i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #13 Skrevet 5. august 2013 Trillekoffert og sekk i denne serien har mine jenter fått, veldig populære. http://www.knertenoglillemor.no/products/cutie-bie-sett Anonymous poster hash: f2737...6f5
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #14 Skrevet 5. august 2013 Vi skal kjøpe junior seng til jenta vår hun blir 2 Anonymous poster hash: e9bbe...380
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå