Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Hvorfor sier folk at babyen sover hele natten når de må gi mat i løpet av natten? Da sover jo ikke babyen hele natten da! Det er når han ikke våkner etter mat lengre og faktisk sover sammenhengende hele natten de kan si det. Hvis ikke er det jo løgner de kommer med. Eller? Anonymous poster hash: 03544...5f4
Ikkesåallerværst Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Sove hele natten for de små betyr å sove ca syv timer i strekk..
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Sove hele natten for de små betyr å sove ca syv timer i strekk..Det jeg og mener. Hi Anonymous poster hash: 03544...5f4
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Kanskje de tenker at siden han sovner med en gang etter mat, så sover han egentlig hele natten gjennom? Er jo helt vanlig at babyen trenger mat om natten! Mens mange babyer kan være våkne mange timer hver natt. Jeg var fornøyd at min baby bare våknet for mat og sovnet igjen? Tror ikke de mener å lyve. Anonymous poster hash: a8926...2f1
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Jeg hører også ofte det Spør om babyen sover hele natten og får til svar "Ja, han sover faktisk hele natten vi har vært heldige. Våkner bare 2 ganger for mat" Anonymous poster hash: 829db...3a7
☆☆☆ Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Einig med deg, men om ein har hatt baby med våkenperiodar på natt (hvilket vi aldri har hatt) vil det nok opplevast som å sove natta gjennom om barnet kun våknar for pupp før det sovnar att.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Kanskje de tenker at siden han sovner med en gang etter mat, så sover han egentlig hele natten gjennom? Er jo helt vanlig at babyen trenger mat om natten! Mens mange babyer kan være våkne mange timer hver natt. Jeg var fornøyd at min baby bare våknet for mat og sovnet igjen? Tror ikke de mener å lyve. Anonymous poster hash: a8926...2f1 Ja kan jo være sånn de tenker, men uansett så har jo babyen da vært våken, og ikke sovet gjennom hele natten. Min måtte jeg vekke om natten de første mnd for å få i hun mat, pga prematur og gulsot, så hun var slapp og våknet ikke selv, men hun sov jo ikke gjennom hele natten for det. Hi Anonymous poster hash: 03544...5f4
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 Synes dette med å sove "hele natta", eller å "sove gjennom" er rart jeg:) For noen er det 6 timer sammenhengende, for noen 7, for andre som nevnt her mener de bare at barnet ikke er våkent utenom amming på natta. Hos meg, min familie og vennekrets snakker vi om å "sove rundt". Det er 12 timer i strekk, altså fra 19-07 etc. Da forstår vi alle hva vi snakker om Anonymous poster hash: a54c4...048
Line-mamma til to herlige Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 jenta mi sov fra 8 om kvelden til 8 om morningen fra hun var 1 mnd gammel. hun våkna ikke å slutta da automatisk med nattemating. så hun har sovet 12 timer ca hver natt fra hun var 1 mnd å nå er hun snart 2 år:) kan telle på 2 hender hvor mange ganger hun har våknet på natta de snart 2 siste årene:) med andre ord så har vi vært veldig heldig!! spørs om jeg er like heldig med han som kommer i oktober;) hehe.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #10 Skrevet 5. august 2013 Det står i flere sovebøker at å sove hele natta er å sove fra 12-5/6 uten å våkne for mat. Mine sover ikke hele natta for å si det sånn.. Ja takk til sovestøv om noen har ekstra;-)) Anonymous poster hash: 8726f...f34
Nettie+jentungen Skrevet 5. august 2013 #11 Skrevet 5. august 2013 Tenke at de kanskje mener at de ikke har våkennetter? Hu på 15 mnd har aldri sovet natten igjennom, håper det blir bedre nå som hun begynner i bhg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå