Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Jeg har ett ganske stort problem og trenger gode råd. Min søster hadde fest for noen dager siden, og jeg drakk alt for mye, så utover kvelden ble jeg litt mer og mer borte, samtidig som jeg var utrolig trøtt. Når jeg skulle gå å legge meg var jeg veldig sliten, men en venn av min søster ble med meg inn på rommet, jeg tenkte ikke noe over det fordi jeg kjenner meg selv og min regler for utroskap og denslags. Den som skjedde var at jeg sovnet, og når jeg våknet opp litt senere(fortsatt på natten) hadde jeg hånden min på kjønnsorganet hennes, delvis på innsiden av trusen, men jeg tenkte ikke noe over det siden jeg var så borte og jeg pleier å tulle borti der på kjæresten min, men når det kom opp for meg hva jeg gjorde tok jeg hånden vekk! Jeg valgte å fortelle det til kjæresten min to dager senere, og hun ble rasende/lei seg, som jeg skjønner veldig godt! Nå vil hun slå opp med meg, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg kan ikke møte henne face to face, for hun er på ferie. Jeg har vært så trist og lei siden det og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kunne aldri vært utro mot kjæresten min! vi har pratet masse sammen, men drenger råd! masse råd! 18 år Mann Anonymous poster hash: 0fe38...4e1
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Du skulle ikke sagt noe, du gjorde ingenting galt. Anonymous poster hash: 9f9b8...b2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå