Gå til innhold

Jeg har studert bildet av fotballfrue

Anbefalte innlegg

Skrevet

det siste hun har lagt ut der hun holder(?) inn magen for at en eventuell babybump skal skjules. Jeg har virkelig studert det, og jeg lurer fortsatt på HVOR en baby på mange hundre gram og en lengde på bortinmot 25-30 cm, befinner seg?

Skjønner det bare ikke. Magemuskler eller ei ;)

Anonymous poster hash: 88ca8...5bc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor ser du det bildet? Jeg ser bare en masse bilder der hun går i mye løsere klær enn vanlig?

Anonymous poster hash: 6e1bf...5b1
Skrevet

Hvor ser du det bildet? Jeg ser bare en masse bilder der hun går i mye løsere klær enn vanlig?

Undertøysbilder fra uke 23: http://fotballfrue.no/2013/08/01/update-jordmorkontroll-og-den-voksende-mage/

Anonymous poster hash: 31ce8...7e8

De 3 centimeterne med mage du ser til høyre for hoftebeinet der, hadde hun ikke før. Da gikk det innover der.

Skrevet

Oj. Tror du trenger en hobby. Scrapping f.eks. Hører også at det  er "in" å strikke.

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Jøss :o

Skrevet

Før var hun ca 3 cm rundt midjen, nå ser hun mer normal ut. Hun har definitivt lagt seg ut litt, men det er jo litt skremmende at magen hennes i uke 23 er flatere en en gjennomsnittlig profesjonell idrettsutøver sin når de er topptrente og ikke gravide...

Anonymous poster hash: 5275c...266
Skrevet

Hva er greia, det er ikke uvanlig med så flat mage godt uti svangerskapet for førstegangsfødende. Jeg var selv tynn, magen syntes overhode ikke før jeg var over 6mnd påvei, da dukka det opp en liten kul. Men de siste 6ukene vokste jeg enormt. Fikk vann i kroppen, strekkmerker dukka opp over natta over alt. Jeg trente selv til jeg var i uke 34, men da fikk jeg svangerskaps forgiftning og bekkenløsning og måtte ligge i ro til fødselen.

Så slapp av dere misunnelige, hun kan fortsatt bli herpa av denne graviditeten. ;-b

Anonymous poster hash: 6c79a...e1c

Skrevet

Hva er greia, det er ikke uvanlig med så flat mage godt uti svangerskapet for førstegangsfødende. Jeg var selv tynn, magen syntes overhode ikke før jeg var over 6mnd påvei, da dukka det opp en liten kul. Men de siste 6ukene vokste jeg enormt. Fikk vann i kroppen, strekkmerker dukka opp over natta over alt. Jeg trente selv til jeg var i uke 34, men da fikk jeg svangerskaps forgiftning og bekkenløsning og måtte ligge i ro til fødselen.

Så slapp av dere misunnelige, hun kan fortsatt bli herpa av denne graviditeten. ;-b

Anonymous poster hash: 6c79a...e1c [/acronyem]

Misunnelig? Må man alltid være misunnelig for å kunne kommentere andre? Jeg var ikke spesielt stor selv, fikk ingen strekkmerker eller vann i kroppen. Hvorfor skulle jeg være misunnelig? Når man er gravid og så langt på vei er det jo hyggelig at det synes, det gjør det jo ikke på henne. Hva er vitsen med å legge ut magebilder når det ikke ser ut som babymage? For å skryte av hvor flott hun ser ut?

Anonymous poster hash: 5275c...266

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...