Gå til innhold

Mye folk i tusenfryd om dagene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker at det kanskje er litt enklere å spørre her inne, enn på facebook. 
Vi nærmer oss Oslo (campingferie), og har tenkt oss innom Tusenfryd ila uka. Men er det mye folk der, eller begynner det å roe seg litt?
Har lite lyst å dra om vi må stå flere timer i kø for hver attraksjon.

Anonymous poster hash: dfe1b...876
Videoannonse
Annonse
Skrevet

enormt med folk på godværsdager i helger. syns egentlig det bare blir fler og fler for hvert år. men de har jo et stort område med mange attraksjoner, så man finner alltids noe ;) men på de mest populære må man fort belage seg på å stå en halvtime minst i kø. vet ikke hvordan det er på ukedagene nå om dagen..

Anonymous poster hash: 1cd63...1f6
Skrevet

jeg har jobbet på tusenfryd i flere år, og min erfaring er at det er færre gjester nå i begyndelsen av august enn det det er i juli. Fellesferien er over, så det er ikke sååå mange familier. Men parken blir ofte fylt opp av ungdom og store barn som reiser uten foreldre.

Men besøkstallet er definitivt lavere nå enn i fellesferien ;)

Om dere skal nå til uken vil jeg anbefale en hverdag, og ikke lørdag eller søndag. Det er alltid fler på helgen ;)

Skrevet

Takk for svar. Tenker å dra onsdag eller torsdag, og ser, nesten til min store lykke, at det ikke er meldt fullt så bra vær. Overskyet og tidvis regn. Så da blir det kanskje ikke fullt så mye folk :)
Er ikke glad i regn, men nesten heller det, enn overflod av folk. 

Anonymous poster hash: dfe1b...876

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...