Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 i begynnelsen så stortrivdes jeg med det, men nå syns jeg bare det er plagsomt. har også lagt merke til at spesielt damer i slutten av tredveårene (ikke ALLE - men mange), ser ganske surt på meg og magen. akkurat som de selv tenker at jah, det hadde da gått an å vært nærmere 28 som førstegangsmor kanskje. Anonymous poster hash: d15a6...a2c
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Nå tror jeg at du må ta deg en bolle Hvorfor i all verden skulle noen se surt på magen din? Er det ditt tiende barn som staten forsørger kanskje? Hvis ikke tror jeg alt skjer i ditt hode og om det er noen som ser på magen din så er det nok fordi det er hyggelig å se en gravid kvinne Og det med 28 år skjønte jeg ikke? Er du 28 år eller ønsker du at du var det??? Anonymous poster hash: c9eed...e3e
Gjest Hercule Poirot Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Tror nok heller det er beundrings- og litt misunnelsesblikk du får, jeg. Jeg syns det er fint å se en gravid kvinne, tanken på underet som ligger inni magen gjør meg litt ydmyk og varm om hjertet. Og bittelitt misunnelig, da, siden jeg selv ikke skal få oppleve det å gå gravid igjen.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Hvorfor i alle dager skulle noen se surt på deg? Jeg hatet å høre dette når jeg selv gikk førstegangsgravid (var 32), but here I go: Mulig litt overfølsom og selvbevisst om dagen kanskje? Jeg trodde ikke jeg selv var det der og da, og freste bare enda mer når noen prøvde å hinte innpå, men skønner jo det nå senere at jeg var i min egen lille boble og hinsides navlebeskuende... Anonymous poster hash: 969fc...1c8
Moosh Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Åh! Når jeg ser gravide for tiden tenker jeg på hvor glad jeg er som ikke er gravid og aldri skal gå gjennom det der igjen. Barna mine var verd hvert sekund men ALDRI MER! Kanskje jeg stirrer litt mens jeg tenker "stakkars kvinne som er gravid og må føde"
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Du vet at du ikke er verdens midtpunkt? De fleste du mener ser surt på deg legger nok ikke merke til deg i det hele tatt! Anonymous poster hash: 11f04...864
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå