Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 I en periode framover nå ønsker jeg å drikke sånn "ned i vekt" pulvermilkshake til frokost. Ikke pga vekten, men fordi jeg er avhengig av noe energi om morgenen, men får ikke ned vanlig frokost. Drikke derimot går greit. Men jeg må jo ha noe som smaker greit! Liker best jordbærmilkshake. Er det noen som kan anbefale en god en? Anonymous poster hash: 963ff...a07
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Herbal life sin syntes jeg er veldig god. Jeg drakk den med kaffesmak, ikke smakt jordbær. Jeg brukte den heller ikke til slanking, men pga liten tid og liten matlyst om morgenen så samme formål som deg Nå kjenner jeg ingen som selger, så har derfor ikke hatt den på en stund. Savner den nå kjenner jeg.,. Anonymous poster hash: 06faa...584
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Anbefaler absolutt Herbalife.. Smaker veldig godt. De har mange smaker:) Anonymous poster hash: d5748...fae
Edelweis Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Herbalife med cappucino smak smaker iskaffe ") eneste shaken jeg klarer å drikke. Sjokolade smaken er ikke så grusom hos hetbalife, men cappucino er bedre. Ellers har jeg brukt tropisk og blandet med appelsin juice
Birben Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Jeg synes Noka sin sjokolade milkshake er veldig god. Bruker den selv. Selges i helsekost butikker.
røderoser Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Herbalife sine er gode har brukt de både til å gå ned i vekt, pluss bare for å få i meg mat om morgonen. Jeg selger om det er noen som vil ha
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Jeg syns cambridgekuren med kakaosmak smaker nydelig. En god 2 plass er Noka med sjokolade. Anonymous poster hash: 4ecf4...121
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå