ina1989 Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Hei. Jeg fikk en liten sønn i uke 31+1 for to år siden. Han ble tatt med hastekeisersnitt pga morkakeløsning. Nå er jeg gravid igjen og lurer litt på om det er noen her som har fått to premature barn? Og om det har vært samme grunn begge gangene?
You can call me Dårris Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 (endret) Jeg har en bekjent som har to premature barn. Vet at hun røykte i svangerskapene og er svært undervektig, men jeg vet ikke om det har noe med det å gjøre. Kjenner henne ikke så godt at jeg kan si noe mer enn det. Endret 4. august 2013 av På'an igjen.
Ecirtaeb Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Jeg har en prematur født i uke 32+0. Han ble tatt med KS pga. prematur vannavgang i uke 30+4. Er nå 34+2 og alt ser ut som om det skal.. De regner med jeg kommer til å gå til termin..
Makk i ræva Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Jeg har to premature med 9 års mellomrom. Jenter begge to. Gutten kom til termin Infarkt i morkaka hadde jeg visst....men virker som om det kun har vært så "galt" hos jentene at de kom før.
Makk i ræva Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Fikk forresten gutten mellom de to premature
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå