Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Ble dere sykemeldt, i tilfelle når? Og hva var grunnen? Anonymous poster hash: 066f2...25d
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Ble først delvis sykemeldt i uke 23 eller noe sånt, var konstant kvalm og brakk meg mange ganger om dagen, var gått ned en del i egenvekt og var ganske pjusk. Hadde i tillegg bekkenløsning som presset på isjiasnerven så bena bar meg omtrent ikke... Presset meg nok litt lenger enn jeg hadde godt av og jordmor ble etterhvert bekymret, mente jeg var nødt til å slappe av og prøve få i meg mer mat. Jeg var normalvektig i utgangspunktet og det er ikke bra å bli avmagret i svangerskapet. Var 100% sykemeldt fra uke 32 tror jeg det var. Anonymous poster hash: 0ad5e...b03
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 var 50% sykemeldt fra uke 30 frem til permisjonsstart, ingenting utover det Anonymous poster hash: fd8fd...447
1down Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Nei ble ikke sykmeldt. Det var tungt på slutten men hadde ikke barn fra før så gikk og la meg når jeg kom hjem fra jobb
Trimsi Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Slet med bekkenplager hele svangerskapet, så ble 50% sykemeldt de siste ukene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå