Gå til innhold

Angst, eller bare veldig sliten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lite søvn er jo ikke ukjent når man har baby, men jeg er redd jeg har kommet over en grense rett og slett. Baby er åtte mnd, og siden han ble født har jeg stort sett vært alene med han og storesøster pga en reisende mann, med oppussing av huset og alt det stress og rot og ekstra arbeid det medfører, og en baby med litt problemer vi ikke har funnet ut av enda som medfører korte soveperioder og en del uro. Sover ca fem til seks timer om natten, og har ikke fått sovet noe som helst på dagen. Nå er jeg helt rar i kroppen, det durer i hele meg, og føler meg fjern. Av og til hjertebank og kan våkne av at jeg blir helt kald på en måte. Men føler meg ikke sliten som man bruker å føle seg, altså der man slenger beina på bordet om kvelden og ser noe på tv før man velter seg i sengen og sover som en stein.

Ikke meningen å komme med klageinnlegg! Bare lurer på om det er noe somandre også har opplevd?

Anonymous poster hash: 8dcc6...b0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes dette høres ut som helt normale reaksjoner på stress og lite søvn. Det igjen kan jo gi utslag i angst og depresjon eller symptomer på dette, så det er en gråsone der.. Personlig hadde jeg det sånn når det ble altfor mye for meg... Måtte ti, slutt sykemeldt meg en stund før jeg kom ovenpå igjen..

Anonymous poster hash: 27807...ccc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...