Gå til innhold

Måtte le litt av 6-åringen i stad...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi satt på bussen på vei hjem fra kino, og i setet på andre siden av midtgangen satt en afrikansk fyr og nynna høylytt til musikken han hørte på.

"Oj, hør som han nynner da, det var litt komisk", sa jeg til sønnen min.

-"Hvem da?"

-"Han mannen ved siden av oss"

-"Jeg ser ikke noen mann?"

-"Joo, han afrikaneren ved siden av oss!", sa jeg

..-"Mamma, hvordan vet du at han er afrikaner?"

Eeeh, ble litt paff der gitt.. Begynte å si at han ser ut som de som kommer fra afrika, men han kunne jo selvsagt være norsk, eller mammaen var norsk, eh.. visste jo plutselig ikke hva jeg skulle si!

Nå skal det sies at sønnen min aldri har vært noe opptatt av andres hudfarge/utseende, men denne syns jeg var litt fin :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, så søtt :) syns det er så artig å lese sånne gullkorn :)

Skrevet

Minner meg om noe min 5-åring sa her om dagen; Vi skal snart på ferie til syden for første gang, og jeg har fortalt at det er kjempevarmt der nede og at det er sol hele dagen og at da blir vi brune og fine. "Åh, da håper jeg at jeg blir like brun som Fredrik, han har solt seg masse!" Fredrik er da afrikaner og er jo brun hele året :) Men synes det var litt søtt at sønnen min har lyst til å bli like brun og fin som Fredrik :D

Anonymous poster hash: 69b49...5f1
Skrevet

Så søt! Herlig når disse små kommer med gullkorn! Husk å skriv dem ned,artig og lese når dem blir eldre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...