Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 De er det eneste jeg vil unne meg, jeg sluttet med snus og røyk med en gang, jeg spiser ikke spekemat og oster, jeg smaker ikke dråpen alkohol, jeg spiser ikke godterier. Men jeg vil så gjerne unne meg kaffe ihvertfall Ila jobbdagen, men to kaffekopper Ila en hel arbeidsdag er jo iiiiiiiingenting.... Vann resten liksom?? Hvor farlig er det om jeg tar tre - fire kaffekopper Ila dagen? Det er ikke kaffekrus, men slike små kopper med dispenserkaffe... Anonymous poster hash: c8314...293
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 vet ikke helt... de første 16 ukene KLARTE jeg ikke kaffe lenger (kanskje kroppen gjør opp selv for at det ikke er så bra for foster.. det skal kunne øke faren for spontanab. men er man over 16 uker er jo den faren mindre og ) nå er jeg over 20 uker og klarer iskaffe igjen,,,, kanskje en halv kopp kaffe om gangen .. men er på vei oppover.. hvor skadelig d er vet jeg ikke, men jeg drikker ikke te eller andre energidrikker ved siden av så blir ikke såå mye koffein Anonymous poster hash: 70df0...07f
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Ja, drikker ikke te, eller brus heller så koffeinen jeg får i meg er i så fall kaffen. Anonymous poster hash: c8314...293
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 De sier jo at et moderat lavt kaffeinntak ikke skal være farlig. Men jeg gikk over til koffeinfri jeg da godt det også
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Men litt skryt også: så bra at du greide å kutte ut nikotinen med en gang
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 I følge min lege og jordmor er det ikke farlig med inntil 3 kopper hver dag, så lenge man lever sunt ellers. Legen min så strengt på meg og sa at hvis det var det eneste "gale" jeg gjorde, og det gjorde at jeg overlevde arbeidsdagen, så var jeg egentlig veldig flink. Senk skuldrene! Har i hvert fall fått friske, snille og normalt smarte barn, uten noen komplikasjoner. Anonymous poster hash: 32414...464
Gjest ________ Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 Rørte ikke koffein med nr en = han sov 24/7 første månedene og var en rolig baby Drakk cola, kaffe og en redbull innimellom med nr to: han er mye mer våken, kaver, har mer energi fra dag 1... Har selvfølgelig blitt koffein avhengig nå så jeg må ha en kaffe om morgenen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå