Gå til innhold

Er det Fake produkter på blush.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes der er flere der har skrevet om det.

Har bestilt derfra en gang, kan ikke merke at det er Fake

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg tror ikke det er fake. Noe derfra er vel restlager kjøpt opp fra andre land, men det skal være ekte. Leste en artikkel om det en gang i tiden.

Skrevet

Har hørt at det er ekte, men at det kan være gamle produkter..

Anonymous poster hash: 3b0f2...31d
Skrevet

Etter den reklamen de har kjørt på med siste tiden så orker jeg ikke å gå inn på siden engang!

Anonymous poster hash: 5ac40...fa7
Skrevet

Takk for svar.

Har ikke set Noen reklame.....

Skrevet

Jeg trodde at på sånne nettbutikker som blush og blivakker at produktene skulle være billigere enn i frisørsalong og parfymerier ol, men synes ikke at de er det, eller har jeg tatt feil?

Anonymous poster hash: 9f8d3...427

Skrevet

Tror ikke produktenw nødvendigvis er fake, men det meste må være fra et restelager og oppbevart alt for varmt eller evt gammelt.

Har kjøpt en ansiktskrem, hårspray og shampo derfra og alt var seigt og luktet rart.

Anonymous poster hash: 0f7fb...d17

Skrevet

Anbefaler mybeauty.no. Di importerer gjennom norske leverandører (samme som parfymeriene og frisørene gjør) så de blir lagret etter eu standard og med godkjent innhold! De er de eneste som garanterer dette. Blivakker.no f.eks. Ville ikke gi denne garantien. Leste en artikkel om dette!

Gjest ________
Skrevet

Kjenner ei som bestilte den vanlige rensekremen sin derifra fordi den var på suuuuuper tilbud, og den hun fikk var ikke i nærheten av ekte vare

Skrevet

Jeg kjøper hårsprayen min på blivakker.no til under halv pris av det frisøren tar

Anonymous poster hash: 16242...adb
Skrevet

Handler billig på feelunique.net. ekte varer og jeg sparte mye penger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...