sologsommer Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Synes der er flere der har skrevet om det. Har bestilt derfra en gang, kan ikke merke at det er Fake
Musemorbr / Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Nei, jeg tror ikke det er fake. Noe derfra er vel restlager kjøpt opp fra andre land, men det skal være ekte. Leste en artikkel om det en gang i tiden.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Har hørt at det er ekte, men at det kan være gamle produkter.. Anonymous poster hash: 3b0f2...31d
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Etter den reklamen de har kjørt på med siste tiden så orker jeg ikke å gå inn på siden engang! Anonymous poster hash: 5ac40...fa7
sologsommer Skrevet 4. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2013 Takk for svar. Har ikke set Noen reklame.....
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Jeg trodde at på sånne nettbutikker som blush og blivakker at produktene skulle være billigere enn i frisørsalong og parfymerier ol, men synes ikke at de er det, eller har jeg tatt feil? Anonymous poster hash: 9f8d3...427
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 Tror ikke produktenw nødvendigvis er fake, men det meste må være fra et restelager og oppbevart alt for varmt eller evt gammelt. Har kjøpt en ansiktskrem, hårspray og shampo derfra og alt var seigt og luktet rart. Anonymous poster hash: 0f7fb...d17
Fullrulle86 Skrevet 4. august 2013 #8 Skrevet 4. august 2013 Anbefaler mybeauty.no. Di importerer gjennom norske leverandører (samme som parfymeriene og frisørene gjør) så de blir lagret etter eu standard og med godkjent innhold! De er de eneste som garanterer dette. Blivakker.no f.eks. Ville ikke gi denne garantien. Leste en artikkel om dette!
Gjest ________ Skrevet 4. august 2013 #9 Skrevet 4. august 2013 Kjenner ei som bestilte den vanlige rensekremen sin derifra fordi den var på suuuuuper tilbud, og den hun fikk var ikke i nærheten av ekte vare
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #10 Skrevet 4. august 2013 Jeg kjøper hårsprayen min på blivakker.no til under halv pris av det frisøren tar Anonymous poster hash: 16242...adb
Edelweis Skrevet 4. august 2013 #11 Skrevet 4. august 2013 Handler billig på feelunique.net. ekte varer og jeg sparte mye penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå