Gå til innhold

Ekteskapet mitt er "slutt". Ligger med en annen mann.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært gift med mannen min i fem år, vært sammen i ti. Sammen har vi et barn på seks år. Forholdet vårt har skrantet lenge, men uansett hva vi har prøvd og hvor mye vi har jobbet, så stanger vi hodet i veggen. Har ikke hatt et kjæreste-forhold på tre år. De siste mnd har vi bestemt(som et siste desperat forsøk på å holde sammen) at vi ikke skal være kjærester. Slik kan begge "gjøre sitt" på hver sin kant uten at det er utroskap. Jeg har så langt ikke brydd meg nevneverdig om "singelstatusen" min helt til en venn av meg meldte sin interesse....

Han kjenner ikke mannen min, men kjenner til situasjonen vår. For meg er det en måte å rømme litt fra hverdagen. Han er singel, og vet at dette ikke er "mer" enn hva det er fra min side. Er ikke det fra hans side heller. Jeg VET at dette er destruktivt, men klarer ikke forholde meg helt til virkeligheten for tiden.... Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men... Hører gjerne fra dere som har litt erfaring med samlivsbrudd el.

Anonymous poster hash: 256bb...709
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Anonymous poster hash: d4959...931
Skrevet

Du er i en situasjon som jeg ønsker å være i!!

Forholdet til meg og mannen er også helt dødt. Men vi er begge enige om at det beste for barna er at vi holder sammen. Er ellers gode venner og samarbeider fint uten noen krangler.

Men vi er ikke kommet dithen at vi har snakket om hva vi skal gjøre mtp den fysiske biten. Jeg ser for meg et åpent forhold, men tør lissom ikke ta det opp.

Hadde vi hatt et åpent forhold hadde jeg virkelig kost meg med andre!

Så synes du bare skal kjøre på! Så lenge dere er åpne om hva slags "forhold" du og elskeren har og ingen gjør noe som partneren ikke vil, så gjør dere ikke noe galt.

Anonymous poster hash: 2e089...5ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...