Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Jeg er sååå lei av denne varmen Anonymous poster hash: 40bb1...bc1
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Jeg gleder meg til høsten. Jeg gleder meg til hverdagsrutinene og når det er mørk. Tror ikke jeg er noen sommer menneske. Hater varme, og gruer meg hvert år når det er sommerferie. Ja, jeg vet at jeg er rar som ikke liker sol og varme... Anonymous poster hash: ca96d...41b
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Jeg elsker sommeren, men åååå som jeg gleder meg til å ikke være gravid lenger! Anonymous poster hash: 8cac9...335
Magia Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Jeg gleder meg til høsten! - Fine farger ute - Frisk, kjølig luft på soverommet - Stooore skjerf og vanter - Fine strikkagensere og boots - Lukta av rim på gresset om morgenen - Rutiner! Høst <3
Gjest meg&mini Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Jeg gleder meg masse til høsten! Har termin i september og gleder meg så utrolig mye til å møte lille nurket mitt:) *Ladetbliseptembersnart*
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Har hatt høst i over en måned vi. 13 grader og overskyet/regn. Hilsen fra Tromsø Anonymous poster hash: fa4b9...836
AnonymeAnine Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 Jeg liker høsten men den er også et løfte om vinter, mørke og vinterdepresjon.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #8 Skrevet 4. august 2013 Jeg gruer meg veldig. Her i nord har man ikke mye til sommer, så høst og vinter er ekstra lang her. Blir faktisk dårlig av tanken på at høsten straks er i anmarsj. Anonymous poster hash: b6cc0...660
Dini Skrevet 4. august 2013 #9 Skrevet 4. august 2013 (endret) Ja, for da kan jeg bli kvitt babyen inni magen.. Jeg ønsker meg barnet (uplanlagt nr 2), men takler ikke gå gravid.. Og med alle mine tilleggskilo så er det så sykt tungt! Så gleder meg til å få kroppen tilbake. Og få det kjøligere såklart Endret 4. august 2013 av Westroze© ♀+?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #10 Skrevet 4. august 2013 Ja Gleder meg til mørke kvelder med levende lys og kjæresten Gleder meg til å fyre i peisen og kose oss med vin i glasset og kos i sofakroken Anonymous poster hash: bd574...4c5
Tigerpote Skrevet 4. august 2013 #11 Skrevet 4. august 2013 Jeg elsker høsten,men også de andre årstidene :-)
Mor di! Skrevet 4. august 2013 #12 Skrevet 4. august 2013 Jaaa, elsker høsten! Yndlingsårstiden min! Er lei av å svette, ha barn som blir slitne av solen og fluer!
Englenemine Skrevet 4. august 2013 #13 Skrevet 4. august 2013 Ja elsker høsten. Beste årstiden , sammen med våren. Kakao , kopp te, godt pledd og en god bok / serie mmm deilige innekvelder. Og.... Når det er høsten er det snart Jul wohoooo ( ivertfall for meg som er i julemodus fra november hehe)
Gjest sussie77 Skrevet 4. august 2013 #14 Skrevet 4. august 2013 Jeg er egentlig et høst menneske. og vanligvis på denne tiden så ser jeg frem til høsten. Men ikke i år. Vil ha sommer litt lengre. Har nok med at etter høsten kommer vinteren, og måneder med kulde. Syntes vinteren vi hadde nå var tøff. Så det er nok derfor. Men kommer nok til å kose meg når høsten kommer likevel.
☆☆☆ Skrevet 4. august 2013 #15 Skrevet 4. august 2013 Gledar meg til seinhøsten, då er eg ikkje gravid lenger. Held på å krepere av søvnmangel, og no kjem bekkenplagene meir og meir også..
Gjest ________ Skrevet 4. august 2013 #16 Skrevet 4. august 2013 Syns Norge er et perfekt land å bo i med så store kontraster mellom hver årstid, og høsten er alltid så god med mørke kvelder, rutiner, nytt år (skole,jobb,bhg) fargene ute, frost lukt, stillheten, innekos
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #17 Skrevet 4. august 2013 Har hatt høst i over en måned vi. 13 grader og overskyet/regn. Hilsen fra Tromsø Anonymous poster hash: fa4b9...836 Hæ? Hvordan kan du si det? Holdt på å svette i hjel i begynnelsen av uka, var i Bukta og Grøtfjorden, bada og ble solbrent, grillet og ble grillet... Her tror jeg det handler om innstilling Eventuelt vrangforestillinger... Anonymous poster hash: 7bb90...113
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå