Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Venter dere bare til barnet har mange tørre bleier på rad med å ta av bleien? Eller tar dere av bleien også går det som det går til ungen er tørr? Anonymous poster hash: 404fa...3fb
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Vi ventet litt lenger med nattbleien. Merket at det fortsatt var noe i den hver morgen. Tror hun brukte den omkring fire uker etter at hun var tørr på dagtid.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Her har han sluttet med bleie om dagen. Skal snart slutte med nattbleie. Her må vi nok ta av nattbleia og la det stå til.. Kommer til å ta han på do før han legger seg, og ikke gi han mye å drikke. Håper at han vpkner og går på do selv. Jeg tror ikke min skjønner eller gidder å tisse på doen om han har bleie på. Har kjøpt en billig overmadrass på Jysk, og masse tissekladder og tisselaken, så er klar. Anonymous poster hash: f5d0f...778
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Vi tok den av før han var tørr på natta. Hadde én måned med hyppige uhell før han var tørr. Vi gjorde det slik fordi han selv nektet å bruke nattbleie lenger. Anonymous poster hash: 03e42...f65
Gjest meg&mini Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Vi sluttet med nattbleie samtidig som dagbleie. Det gikk helt supert her. Kan telle på en hånd hvor mange uhell mini har hatt tilsammen på dagen og natten. Barna våkner sjeldent av litt tiss i bleien på natten, men våkner med engang når de tisser på seg. Kjøp sånn tisselaken:) Lykke til
Gjest sussie77 Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 (endret) Vi brukte nattbleie på sønnen vår flere måneder etter at han var dagtørr. Men det var fordi bleiene på morgen var veldig våte. En kveld bare lot jeg være å ta den på, og det var sønnen min helt enig i. Gikk veldig bra. Da begynte han bare å stå opp og og gå på do. Og har faktisk ikke vært noen uhell. Ser jo nå at han kunne ha sluttet med nattbleie lenge før han gjorde det. Endret 4. august 2013 av sussie77
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 Sovner de små igjen uten problemer når de har vært å tisset? Han her sliter sånn med å sovne på kvelden, så er nok derfor jeg holder litt igjen på nattbleia, er redd han kommer til å vandre rundt om natta eller på kveldene og ikke sove i det hele tatt.. :s Anonymous poster hash: f5d0f...778
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #8 Skrevet 4. august 2013 Her tok det ett år fra eldste var tørr på dagen til hun var tørr om natten. Forsøkte å slutte med nattbleien et par ganger før den var tørr om morgenen, men endte bare med at hun tisset på seg uten å våkne. Hun ble veldig lei seg av det i tillegg, og vi fant ut at det var best å vente. Plutselig var bare bleiene tørre om morgenen, og da kuttet vi dem ut. Har vel knapt hatt et uhell siden. Funket best for oss å gjøre det sånn:) Anonymous poster hash: 05dbf...208
Gjest sussie77 Skrevet 4. august 2013 #9 Skrevet 4. august 2013 Sovner de små igjen uten problemer når de har vært å tisset? Han her sliter sånn med å sovne på kvelden, så er nok derfor jeg holder litt igjen på nattbleia, er redd han kommer til å vandre rundt om natta eller på kveldene og ikke sove i det hele tatt.. :s Anonymous poster hash: f5d0f...778 Min har også ofte litt problemer med å sovne på kvelden. Men når han står opp å tisser, virker det nesten som at han går i halvsøvne. Og går stort sett å legger seg igjen.
Brillefint - Jadda! Skrevet 4. august 2013 #10 Skrevet 4. august 2013 Venter dere bare til barnet har mange tørre bleier på rad med å ta av bleien? Eller tar dere av bleien også går det som det går til ungen er tørr? Anonymous poster hash: 404fa...3fb Sluttet vel med nattbleie flere måneder etter dagtid. Ventet til den stort sett var tørr. Han ble så ulykkelig av å tisse i senga, og synes det var greit å spare han for nederlaget.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #11 Skrevet 4. august 2013 Her tisser 5 åringen på seg med bleie. Men helt tørr om han ligger i bare truse. Det er testet ut, og virker som det ligger psykisk hos han. Vet han at bleien tar imot så Gjør det liksom ikke noe å tisse. Anonymous poster hash: 38c0f...f62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå